Gå til innhold

Spille problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han singel_fitte idioten synker så jeavlig.

 

[sorry mitt irritasjons utbrydd.]

------

 

Anyway,

 

Kva med å ta en spybot scan?

 

Har du updata Windows? patcha spela?

Jeg har patched spillet....har nå tatt wiindows update...og updated hovedkortet, men ikke skjermkortet.... Samme feil er der fremdeles, men pcen holder ut litt lenger nå virker det som.

Lenke til kommentar

Kan også hjelpe å prøve å skru av agp fastwrite i biosen? Skru ned agp hastigheten til 4x. Evt øk ram timingene til litt høyere verdier for å se om det har noen effekt. Alle disse vil ha en viss effekt i form av redusert ytelse, men det er mulig det kan hjelpe på stabiliteten.

 

edit: Så nå at noen har foreslått noe av dette tidligere. Sorry for dobbelpost :\

Endret av Fishy
Lenke til kommentar

Beklager at det har tatt så lang tid med å sende tilbakemeldinger....

 

Men har nå updated Windows, og innstalert nye drivere til skjermkortet... Drivere til skjermkortet innstalerte jeg det siste fra ATI, og det siste fra Asus. Hovedkortet har jeg prøvd å oppdatere BIOS, men klarte ikke det helt...

 

Men tilbake til problemet så virker det som om pc`en klarer å kjøre spillene lengere over internett, men det skjer av og til at den må gi opp, og starte på nytt.

 

Før jeg oppdaterte drivere gikk jeg inn på Min Datamaskin - Egenskaper - Avansert - Gjennoppretning og oppstart. Her skrudde jeg av det å reboote maskinen, og bad pc en om å sende meg en feilmelding istede. Dette annbefaler jeg andre å gjøre også, for da kunne man se litt nærmere på hvilken feil som det er noe feil med....Noe som skjedde hos meg.

 

I det siste har jeg fått denne meldingen forsatt, og her virker det som om BIOS`en er "for gammel". Så jeg skal oppdatere den så fort som mulig.

 

 

Begynner å hjelpe nå altså, men fortsatt ikke helt komplett. Men hjelp meg gjerne videre, om det er andre som har samme problemet, og klart å rette på det så send meg gjerne melding om hva dere gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...