Asùnaro Valinòrè Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Hva mener du meningn med livet er? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Å bruke søkefunksjonen, og finne ut at det allerede finnes en slik tråd. Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Beklager. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Hva mener du meningn med livet er? Skjønner du er ny på forumet, men du har, i min mening, startet mange drittråder i det siste. Jeg hadde gitt deg advarsel hadde jeg vært moderator, men det er jeg ikke Vennligst ikke bare start en ny tråd om hva som helst. I tillegg gjør som Psilocybe sa, sjekk om det finnes en fra før av. Åpne søkefunksjonen og skrive : LIVET. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Å bruke søkefunksjonen, og finne ut at det allerede finnes en slik tråd. Høres ut som en plan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg