Gå til innhold

mandrake 10.0 CD 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok si at jeg også er svært fornøyd med Mandrake 10.0, som jeg nå har brukt siden den ble først sluppet til medlemmene... vel bortsett fra min touchpad og 3D grafikkytelsen!

(forslag tas med stor takk! jeg har ATI 9600 for bærbar!)

 

Men er det noen som vet hva som er på den siste CD'en?

Lenke til kommentar

http://urpmi.org/easyurpmi/index.php bruk den legg til cooker.. ikke 9.2

 

legg til main, contrib, og plf..

 

da er det bare å urpmi.update -a && urpmi --auto-select

 

trykke ja til å instalere alle oppdateringer, og så kan du bruke den controlcenter saken til å instalere alt du vil etter på.

 

det lønner seg å bruke den urpmi.update -a ofte da den oppdatere plasser hvor du vil hente pakker ifra.

Lenke til kommentar

Hadde glede meg til å inst mandrake 10, men når jeg satt i cd skjedde ingen ting, :( satt i cd2 og da bootan hvertfall, fikk opp melding om at dete ikke var en mandrake cd, satte i cd 1 og nå gikk det.... helt til jeg skulle formatere og dele inn hdn, da hang den seg opp. prøvde flere ganger, men til ingen nytte. Sitter nå med fedora core 1, er ikke noe spes kjekt. Har lastet ned mandrake en gang til, og skal ta et nytt forsøk senere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
mandrake 10.0 community er bæsj, vent til final releasen kommer. har lest på www.linuxiso.org forumet å det er mange som har hatt problemer med den, den har føkka opp harddisken åsså videre lissm. VENT VENT VENT til final release. :yes:

amen til det..

 

men må legge til at den er den eneste releasen jeg har fått til å installere på maskina mi så langt.. har testet, mandrake 9.2, redhat, debian, suse, slackware.. alle feiler, pga sata kontroller, ******* dritt kontroller.. tenkte teste fedora etterpå. sliter med å legge inn drivere til skjermkortet mitt på mandrake 10 community, det er et radeon 9800 pro kort.. har lest litt rundt, men når jeg legger den inn får jeg ikke opp x igjen

 

noen som vet når final er på vei?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...