Marzo Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Jeg har en del data som blir lagret på arbeids stasjonen. Bla bilder osv. Dette ønsker jeg å foreta sikkerhetskopier av jevnlig til en server jeg har i nettverket. Har som regel pleid å bare kopiere de nye mappene osv. Men synes nå denne metoden begynner å bli så tung. Finnes det noen freeware programmer som egner seg til dette formålet? Må væe enkelt å bruke..! Maz
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 (endret) Et lite tips; sett opp WinRAR til å kjøre i "scheduled tasks" under windows. Bare sett WinRAR til å pakke til stasjonen du vil ha det lagret på, og voila; du har en backup som er pakket, og klar til brenning, men recovery og mulighet for å teste alle filene Bruker det på mail og favoritter, og har 1 søtt lite RAR-arkiv med alle filer, og det kjøres automagisk på de tidspunkt du har angitt Endret 16. mars 2004 av Slettet-10579
plumbo Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 sett opp en backuprutine som kjører så ofte du bestemmer ved hjelp av windows backup som er innebygget i windows. du finner den i accessories - system tools
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå