Gå til innhold

AlamDV2 og bestilling


Anbefalte innlegg

Har i det siste fått sansen for redigering, og ville derfor bestille et effektfullt redigeringsprogram. Så AlamDV2, som visstnok er veldig bra, og ville bestille det fra fxhome.com, siden man ikke kan kjøpe det andre steder enn online, da det ikke er en CD, men kun noe man laster ned etter kjøp.

 

Jeg greide, på en eller annen måte, å kjøpe feil software. Jeg kjøpte Chromonater, til akkurat samme pris som AlamDV2, ved en feiltagelse.

 

Jeg sendte en mail til dem etter bestillingen min om at jeg hadde bestilt feil software. Svaret jeg fikk var:

 

 

 

Hello,

 

We are very sorry to hear about your problem, but unfortunately once an

order has been processed it cannot be changed, as the serial details for the

program have already been sent. The FXhome online shop displays the items to

be purchased over several screens, giving lots of opportunities to review

what is being bought.

 

I'm sorry that there is little I can do to help. If you have any questions

please let me know.

 

Regards,

 

Simon

CSB-Digital

 

 

Makan til frekkhet! Hva kan jeg gjøre nå? Jeg skjønner at jeg har gjort en feil, men det må da gå an. Jeg lastet ikke programmet ned da jeg så at jeg hadde bestilt feil program. Ikke registrerte jeg produktet heller. Dette må da gå an å bytte, eller hva?

 

Hva er reglene for kjøp over nettet internasjonalt? Kan jeg bruke en lov som gjør at jeg får pengene tilbake?

 

Værsåsnill, jeg har bursdag i dag, og dette er ikke akkurat den beste bursdagspresangen :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke tro at det er lovlig det de svarer deg! Det er FATTIG bruker support. Jeg vet heller ikke hvem du kan ta det opp med...... Siden det er over nettet liksom.....

 

Jeg vet ikke om kanskje toll kan hjelpe deg....Tviler på akkurat det da....

 

Men det er "makan" til bruker support

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg forstår din fortvilelse, men dersom du ser på det fra deres side, er dette egentlig ganske logisk. De har ingen garanti for at du ikke prøver å svindle dem, og dersom du har mottat et serienummer, så har du jo egentlig mottat varen.

 

For alt de vet så kan du jo ha mottatt serienummeret, sagt at det var feil produkt, men allikevel begynt å bruke det. Så man må ha forståelse for at en som driver buisness og skal tjene penger ikke kan gi deg pengene tilbake i dette tilfellet.

 

Men for all del, jeg tror på at du har bestilt feil. Jeg prøver på ingen måte å påstå at du prøver å svindle dem. Det jeg mener er bare at en bedrift som lever av å selge ting, ikke kan ta seg råd til å stole for mye på folk, især når salg foregår over nettet.

 

Så desverre, selv om det er kjipt, så tror jeg ikke der er så mye du kan gjøre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...