Gå til innhold

Satte igang norton ghost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte igang norton ghost for ca 1,5 time siden. Jeg valgte å brenne til dvd, deretter bootet den til dos, men siden det har alt stått stille. Bare et timeglass midt på skjermen, men det virker ikke som noe skjer. Tar dette ekstremt lang tid slik at dette er riktig? Hvis det er sånn at den har låst seg, hva skjer om jeg restarter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte til slutt å boote, men nå får jeg bare beskjeden "internal stack overflow" når jeg prøver å gå inn i windows. Noen som vet hva jeg bør gjøre?

Skrevet

Nei. Sjekk hos Symantec support om de har skrevet noe om slik problemer. Det er muligens et problem med den virtuelle partisjonen.

Kjør heller Ghost direkte fra DOS neste gang, da slipper du sikkert slike problemer. Har ikke så stor tro på slike Windows-overbygg på DOS programmer.

• 4 uker senere...
Skrevet

Har nøyaktig samme problemet selv. Uten at jeg har fått testet det ut, er det mest sannsynlig manglende støtte i Ghost 2003 til SATA-disker. Har fått tips om å oppdatere Ghost, men det er jo litt vanskelig med pc'en som ikke virker. Skal installere- og oppdatere en annen PC og deretter lage en Rescue-oppstartdiskett. Tror det vil fungere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...