Nitrius Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 var i butikken idag og da så jeg at gangland var ute, så jeg lurer på om noen har fått testet det ut? vis det hva syns du om spillet? hva liker du hva misliker du? er det verdt å skaffe seg? takker for svar på forhånd!
TST Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Gamer.no kommer med en omfattende omtale i midten av neste uke. :-)
Nitrius Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Gamer.no kommer med en omfattende omtale i midten av neste uke. :-) kult gleder meg dette er nok et spill jeg må ha i samlingen min ja, ser utrolig fett ut ja Demo er tilgjengelig, men det visste du vel. japp det viste jeg ville bare høre hva andre hadde å si.
kaiern Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kan vel begrunne svaret ditt Spydleif .. Hva går spillet ut på??
tjalla Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 *snufs* Fullversjonen har ikke blitt cracka enda så nei har ikke testa det. Har testa demoen, men vil gjerne teste litt mer før jeg evt. kjøper det.
TST Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Her er en grundig og seriøs begrunnelse for hvorfor Gangland ikke er helt hva folk trodde det skulle bli: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6284
Nitrius Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 ja det var bra at jeg venta med å kjøe spillet etter jeg har hørt litt rund og sett den omtalen av gamer.no så tror jeg at jeg holder meg LANGT unna. synd...
Ø.B. Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det var da fælt så slakt dette spillet fikk da. *teste demo*
Thor_F Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ja, det var skuffende. Demoen gav jo noen hint om at dette ikke akkurat kom til å bli en slager. For de som sitter med et inderlig ønsker om å spille rollen som mafia-boss, så anbefaler jeg gode, gamle Gangsters 2. Herlig stemning og godt gameplay.
FLuAA Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 er jo et rått spill da, men synd at man ikke kan save... er litt kjipt om man gjør en feil i slutten av et oppdrag og må starte fra ny
Bluebeans Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Helt greit spill, gøy på lan! Men jeg tror jeg ville spart pengene til et annet spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå