Gå til innhold

Anbefalte innlegg

,07/05/2004 : 11:32] Vert tøft om de hadde laget film av FFVII ;)

Ja.

Det er mye bedre med å ta utgangspunkt i en av spillene istedenfor å lage helt ny film om en helt annen ting.

Spirits Within gjorde ikke at jeg tenkte FF når jeg så den.

Tror de ville fått problemer med å korte ned handlingen i FF VII til en film. :hmm:

Men det hadde jo vært utrolig fett hvis de hadde fått det til da :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
' date='07/05/2004 : 12:59'] Må vel si meg enig..

Etter som jeg kjøpte meg 'Spirits Within' har jeg ikke vert så veldig fornøyd med SquareSoft/SquareEnix sin prestasjon med historien i filmen.

Håpre de tenker på å lage film av spillene... ;) noen av de i hvertfall

Ja.

Som spill som FFVII og FFX :)

Det blir bedre enn tull som spirits within....

Lenke til kommentar
,07/05/2004 : 12:59] Må vel si meg enig..

Etter som jeg kjøpte meg 'Spirits Within' har jeg ikke vert så veldig fornøyd med SquareSoft/SquareEnix sin prestasjon med historien i filmen.

Håpre de tenker på å lage film av spillene... ;) noen av de i hvertfall

Ja.

Som spill som FFVII og FFX :)

Det blir bedre enn tull som spirits within....

Hva med FFIX da? Det og har jo en sinnsykt bra historie.

De kunne laget en film for hver cd i spillet, og gitt det ut på dvd eller noe :thumbs:

Lenke til kommentar

Selv om det er en spennende idé, så tviler jeg på at Square noen gang kommer med en film av Final Fantasy VII. Rett og slett fordi de ikke tar sjansen på at det går like galt som TSW.

Final Fantasy VII var en utrolig suksess når det kom i butikkene for 7 år siden. Og den dag i dag så blir det regnet blant ett av verdens beste spill noensinne.

Square tar nok neppe sjansen på å ødelegge FF7 ved å filmatisere det. Det er risiko nok å lage en oppfølger mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Selv om det er en spennende idé, så tviler jeg på at Square noen gang kommer med en film av Final Fantasy VII. Rett og slett fordi de ikke tar sjansen på at det går like galt som TSW.

Final Fantasy VII var en utrolig suksess når det kom i butikkene for 7 år siden. Og den dag i dag så blir det regnet blant ett av verdens beste spill noensinne.

Square tar nok neppe sjansen på å ødelegge FF7 ved å filmatisere det. Det er risiko nok å lage en oppfølger mener nå jeg.

Det er ikke sikkert at de ødelegger FFVII da.

Jeg synest det var et topp spill og har ingenting imot om det kommer et.

Det har faktisk vært dritkult om det har kommet en film om FFVII.

Tror ikke at de kommer til å ødelegge den, selv om det er spill de er best til da :)

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at om den ikke blir godt likt av publikum, så blir det et stort nederlag for Square. Og faren for at FF7 kan bli husket som en dårlig film i stedet for et bra spill.

Jeg tror at Square vil at folk skal huske FF7 sånn som det er nå.

FF Advent Children er likevel en realitet, og blir den en stor suksess så muligens det kommer mer i fremtiden...

Lenke til kommentar
Det jeg mener er at om den ikke blir godt likt av publikum, så blir det et stort nederlag for Square. Og faren for at FF7 kan bli husket som en dårlig film i stedet for et bra spill.

Jeg tror at Square vil at folk skal huske FF7 sånn som det er nå.

FF Advent Children er likevel en realitet, og blir den en stor suksess så muligens det kommer mer i fremtiden...

Det er vel det mest sannsynlige å håpe på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...