Gå til innhold

Problemer med HP Pav.4455


Anbefalte innlegg

Har en bæbar HP Pavilon 4455 med 2ghz centrino.

 

Har to problemer:

 

1. Når jeg scroller en nettside eller et word dokument går ikke skjermbildet jevnt nedover, det hakker nedover. Skifter liksom skjermbilde når jeg går et hakk lenger ned på siden. Når en scroller skal det gå jevnt nedover, ikke i hakk...vanskelig å forklare

 

2. Lyden er skikkelig dårlig i høytalerne. Til min store overraskelse er lyden også veldig dårlig når jeg kobler pcen til et ok minianlegg. Dette var betydelig bedre med en gang jeg hadde kjøpt pcen. En ting er om høytalerne blir "sprengt", men output-en for lyd burde jo fungere like bra uansett??

 

Når det gjelder problem nr 1 har jeg lett på hp.no sine nettsider men finner ikke skjermdrivere eller lignende. Fulgte heller ikke noen slike drivere på cd..

 

Noen som kan ha noe tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

begge deler kan skyldes drivere.. i alle fall det første... du kan prøve å finne ut korleis skjermkort du har og leita då etter skjermkort driver... ang lyden so er det jo muleg at du har sprengt/brent utagengen, men det er lite sannsyleg so du kan sikkertprøve på å finne drivere til den også før du tenker på noko anna...

Lenke til kommentar

der traff du spikeren på hodet!

 

Har nemlig søkt en del på nettet uten å finne drivere til verken skjermkort eller lydkort. Har ikke en gang funnet nøyaktige spesifikasjoner til pcen. Hadde det en gang vært feks en dell maskin hadde det vært lett, dell.com er jo fantastisk ang.drivere etc.

 

Ingen som kan hjelpe meg å finne drivere til denne hp bærbare??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...