mort112 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 trenger litt hjelp i word. hvordan får man til at en tekst bli sortert slik: 1.overskrift 1.1 tekst 1.2 tekst 1.3 tekst 2. overskrift 2.1 tekst 2.2 tekst noen som vet?
trn100 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Under "Format - Punktmerking og nummerering velger du "Flere nivåer" og merker av det utseendet du ønsker. Deretter bruker du tabulatorer foran tekstlinjene for å angi hvilket nivå du vil legge teksten på. F.eks. overskriften uten tabulator foran, første undernivå med en tabulator osv. Husk også å aktivere nummerering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå