dravisher Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Er det noen som vet om en norsk nettbutikk (eventuelt en butikk som leverer til norge) som selger dette spillet? Det er ikke aktuelt å handle med kredittkort (så feks play.com er utelukket) Takker for svar.
Playmaster Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Vanskelig og finne en nettbutikk uten kredittkort.
Laserlasse Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Akers Mic lar deg forhåndsbestille - der kan du kjøpe uten kredittkort, og forhåndsbestiller du får du det tilsendt fraktfritt - nok 449,- Tror Spaceworld har det billigere, men vet ikke om de sender det ut.
bamsefar Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Med mindre du ikke da bor en plass hvor det ikke er slike butikker så har hvertfall de fleste spillbutikker spillet inne. Elkjøp, Expert, Ram&Rom, Spiderman...
dravisher Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Bor langt unna by, så jeg må bestille over nett. Finner ikke X2 på akersmic. Linken din cetram førte meg til battlefield vietnam. Finner det ikke på spaceworld.no heller. Utrolig at ingen har det (kanskje noen har det, men ingen butikker jeg vet om i allfall).
bamsefar Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 (endret) Den som leter, den finner Pokker, glemte at du ikke kunne handle med kredittkort. Endret 13. mars 2004 av bamsefar
Laserlasse Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Linken din cetram førte meg til battlefield vietnam. Finner det ikke på spaceworld.no heller. Urk - jeg beklager den der, gikk litt fort i svingene, hadde mange tråder åpen og trodde et øyeblikk at du spurte om BF Vietnam Du kan prøve å sende en epost til Akers Mic; det hender at de kan være behjelpelig med å bestille inn ting. Spillet er tilgjengelig fra de fleste butikker i Norge, så de burde kunne ta det inn fra sin leverandør. Verdt et forsøk i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå