berit i kiosken Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jeg har laget en server på steam's dedicated server men folk finner den ikke. jeg har hatt den på over natten men ingen har kommt in. serveren skal være public. dette er svært irriterendes så jeg HÅPER noen kan hjelpe meg!!!!!!!!!!! Plisssssssssssssss>!!!!!!!!!!!
DevN Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Gi ip'n til noen og få de til å prøve. www.getip.com. Hvis ikke det funker kan det være litt av hvert... F.eks. er det mulig du må deaktivere brannmuren, aktivere dmz, eller lignende. Dmz er en ruter-funksjon. Har du ruter? Need more information...
berit i kiosken Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 hos mor mi, men ikkje hos far min ennå (der eg e nå) men sga få router her i kveld! håpe du kan hjelpe meg
DevN Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Altså du har ikke ruter der du ER og der du PRØVDE serveren? Er det slik å forstå? Men du skal få i kveld. Hvis du skal få ruter tror jeg vi venter til den er tatt i bruk? (Tv-tid, ikke poste tid nå, snakkes. )
berit i kiosken Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 kan jeg legge deg til msn så jeg kan snakke med deg der?????
DevN Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 kan jeg legge deg til msn så jeg kan snakke med deg der????? Nei, det kan jeg ikke tillate... Neida, føl deg fri til å legge meg til, noe sånt jeg sier til de fleste. Men merk at dette ikke er min største "rang" med erfaring. Godtar senest i morgen kl 13.00. Er ikke sikkert jeg kommer noe mer tilbake før den tid. Snakkes.
Bluebeans Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Les under Dedicated Server her Kanskje du blir litt klokere
DevN Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Les under Dedicated Server her Kanskje du blir litt klokere Er det bare meg, eller står det Dedikert Server i guiden? Tja, kom ikke noe mer fra deg? Har du løst problemet? Har du fått ruter? Bare si ifra hvis det er noe. /me likes to help, if me can.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå