Gå til innhold

Dårlig FPS med radeon 9800se

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et lite problem... Jeg har et Saphire Radeon 9800se. Jeg plages med fps i CS, har "fps drops".. Fps'en ligger meget ustabilt og det er ikke noe spesielt morro. Lurer på om det kan være noe med driverne? Det hadde vært hyggelig hvis noen kunne hjelpet :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse innlegg om dett før.

har ikke hatt noe problemer med det (radeon9800pro) så lenge jeg skrur av trueform.

Har ikke prøvd det med heller da...

Skrevet

Bruk heller GeForce 2MX eller eldre så blir FPS god! :yes: De nyeste brikkene er designet for nyere spill og ikke spill som er 5 år gamle!

Skrevet
Bruk heller GeForce 2MX eller eldre så blir FPS god! :yes: De nyeste brikkene er designet for nyere spill og ikke spill som er 5 år gamle!

Gforce2MX!!!! :no::no::no::thumbdown:

NEI! :no:

ikke bra! :thumbdown:

9800se er ikke så bra, men det skal ikke ha noe å si,men men.

klarer du å spille på 60 fps el?

det burde fikse problemet ditt! ;)

Skrevet

Herregud jeg er så lei av de "få deg et GF2 MX så kjører du CS glatt. CS trenger ikke bra skjermkort"

Har dere i det hele tatt prøvd CS 1.6 med et dårlig skjermkort?! :realmad:

Skrevet

Jeg låner et GF2MX400 32MB nå. Det kjører CS i 1024x768 16-bit fint. Hakker i smoke da.. Men det holder ihvertfall! :thumbup:

Snart får jeg et R9600XT. Blir en fin oppgradering fra mitt gamle GF3Ti200. :D

Skrevet
Og kjøpe seg R9800 PRO for å bare spille CS er tull..

Jepp... cs suger... og hvis man skal ha seg eit skikkelig skjermkort, kjøper men det fordi man skal kunne spille mange nye råe spill som f.eks Half life 2, Halo 2, Far Cry og Doom 3... ikkje cs :angry:

Skrevet (endret)
Herregud jeg er så lei av de "få deg et GF2 MX så kjører du CS glatt. CS trenger ikke bra skjermkort"

Har dere i det hele tatt prøvd CS 1.6 med et dårlig skjermkort?!  :realmad:

ja, jeg spillte 1.6 i mangemåneder med et gf4 mx440 overklokket såklart, men jeg kjørte 100 fps stabilt over alt untatt i smoke, der lå jeg på ca 70. så ja, har spillt 1.6 med dårlig skjermkort og ja, det fungerte helt fint-....... men gf2 mx blir litt for dårlig....

EDIT: skriveleif

Endret av Henrik2k
Skrevet

Har dere i det hele tatt prøvd CS 1.6 med et dårlig skjermkort?!  :realmad:

ja, jeg spillte 1.6 i mangemåneder med et gf4 mx440 overklokket såklart, men jeg kjørte 100 fps stabilt over alt untatt i smoke, der lå jeg på ca 70. så ja, har spillt 1.6 med dårlig skjermkort og ja, det fungerte helt fint-....... men gf2 mx blir litt for dårlig....

EDIT: skriveleif

Synes det går fint jeg. :p

Skrevet
Hva med å prøve å få "fri" de resterende pipelines på skjermkortet?

Kortet der har vel bare 4, med 4 andre låst.

Sapphire bygger ikke sine 9800se kort på 9800pro, og vil ikke kunne softmoddes.

Litt forvirrende at noen produsenter leverer kort som kan softmoddes og enkelte ikke gjør det.

mvh

stig

Skrevet (endret)

skru av vertical sync..det hjalp meg iallefall... :roll:

skjermintsillinger-instillinger-avansert-skjermkortdriver-vertical sync til alltid av

(i open gl)

Endret av nord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...