Gå til innhold

Xbox og\eller DVD-spiller?


sig_1612

Anbefalte innlegg

Har nå hatt min Gamecune i snart to år og tenkte at eg til sommmaren skal utvide spill valget mitt med å investere i en xbox.

 

Har en Kenwood DVD spiller til film, og lurer på om denne trengs når det kommer en xbox i huset?

Er DVD spilleren i Xboxen bedre enn en god standalone DVD spiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå hatt min Gamecune i snart to år og tenkte at eg til sommmaren skal utvide spill valget mitt med å investere i en xbox.

 

Har en Kenwood DVD spiller til film, og lurer på om denne trengs når det kommer en xbox i huset?

Er DVD spilleren i Xboxen bedre enn en god standalone DVD spiller?

Her spørs det hva du legger i dvd-spilleren du har.. må legge merke til at xbox dvd-spilleren kun spiller dvd sone 2.. Den spiller heller ikke brente dvd'er, brente cd'er eller noe annet enn dvd og vanlige musikk-cd'er.. Da må du i alle fall chippe den, og da er det en ekstra kostnad som du sikkert sparer på ved å beholde kenwooden... i tillegg renger du fjernkontrollen til xbox for å spille dem av.. synes forresten spilleren er god i både bilde og lyd, men jeg har ikke brukt den på større enn 28" wide da..

Endret av mr_sjur
Lenke til kommentar
Knewood DVD spilleren er GOD, kan skaffe en moda xbox, vil den då ta brente cdr?

Det spørs hvilken dvd-spiller som er i den om den tar brente cd'er.

Samsung tar det meste av cdr,mens de andre varierer hva de tar.

Cdrw er bedre for alle spillere...

 

Men er den moddet er det jo bare å sette i større harddisk og overføre cd-ene fra pc til xboxen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...