Gå til innhold

AOpen H700B Full Tower (modem warning)


Anbefalte innlegg

Noen ønsket å se bilder av dette toweret... :thumbup:

Har prøvd og mener at dette burde bli brukbart angående støy, siden jeg skal ha noen vifter, det eneste jeg er redd for er om det kan bli for varmt inne i toweret, siden jeg har dekket sidedekslene nesten 100% over lufthullene.

 

 

P1010004a.jpg

 

P1010005a.jpg

 

P1010006a.jpg

 

P1010008a.jpg

 

P1010009a.jpg

 

P1010010a.jpg

 

P1010012a.jpg

 

P1010013a.jpg

 

P1010014a.jpg

 

P1010015a.jpg

 

 

Noen meninger ?

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ingen støydemping i toppen? Det trengs det også... Og det må da bli elendig luftflyt med de små hullene som var der! Hvorfor ikke skjære ut noen større hull? Eller ødelegger det hele lyddempingen?

 

Edit: Bra jobbet forresten! :yes:

Endret av PsychoPat
Lenke til kommentar
Ja, ingen støydemping i toppen? Det trengs det også... Og det må da bli elendig luftflyt med de små hullene som var der! Hvorfor ikke skjære ut noen større hull? Eller ødelegger det hele lyddempingen?

 

Edit: Bra jobbet forresten! :yes:

Joda toppdekslet har jeg også støydempet, litt kranglete å få det på plass men det går :D

 

 

Mener du der viftene plaseres ? eller var det sidedørene ?

 

Kunne ta bort dei ekstra mattene til venste på bilde som jeg har dekket over hullene på sidedørene, prøvde først uten men var redd det ikke ville hjelpe.

Endret av Abits
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det kun støvfilter på den vifta som blåser ut her? Ser ut som alle de andre blåser inn iallfall :roll:

Hehe ;)

 

Endel av viftene har ikke ledning på, ville bare teste hvordan det ble seende ut med matter rundt viftene, disse paps viftene er på 19db hver men er redd for at disse vil være litt svake, kommer til å bestille noen flere, paps eller titanium. kanskje Titan aluminium

Lenke til kommentar
Nei, jeg tenker på de små hullene som viftene skal presse luften gjennom. De er så små at det minsker luftgjennomstrømningen. Så hvis du har mulighet, ville jeg skjært ut det "gitteret" som er foran hver vifte.

Det er aboslutt en mulighet, er ikke helt ferdig enda og kommer til å prøve og feile litt til før jeg kanskje blir fornøyd.

Får se med de små hullene og hva jeg kommer til å gjøre.

 

Kremt....Er det litt for langt å gå om jeg polerer fronten med bilvoks :roll:

Lenke til kommentar

Har fjernet hullene og endret litt på på isoleringen, prøvd maskinen et par timer men skal bestille et par vifter til, en litt krafigere vifte fremme, har også koblet til akasa kabler.

 

Kommer med flere bilder noe senere ;)

 

er vel 9 vifter i maskinen nå. ( da regnet med sjermkortet og hovedkortet.)

Endret av Abits
Lenke til kommentar

Og ja

 

Har polert den med polerings duk :D

 

desverre brukte jeg papir til å turke av fronten dagen jeg fikk toveret, sån at jeg fikk sånne overflatiske riper i lakken, som jeg ser nokså lett om jeg stiller lampelyset mot fronten, ellers er fronten meget blank, så om ikke lyset er direkte mot fronten ser jeg ikke disse små ripene. prøvde med stift men fikk ikke disse vekk desverre, så om noen vet om noe som tar sånne små riper så mottas det med takk.

 

Heller ikke poleringen fjernet ripene.

Endret av Abits
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...