Gå til innhold

(av)bestille hos Dell?


Anbefalte innlegg

Har bestillt meg en Dell i8600 i går kveld........ ellers?

...har valgt komponenter og fullt ut alle skjemaer (inkludert kredittkort info) og fått en tusen-takk-side - alt gikk helt OK.

 

Men i dag blir jeg litt skuffet over at jeg IKKE har fått noe e-mail fra Dell med eventuelle ordrenummer/kundenummer ennå. Tar det så langt tid ellers?

I tillegg oppdaget jeg at jeg fullt ut feil telefonnummer i leveringesadressen ,skrev *****404 i sted for *****403 :dontgetit: ,selv om to andre steder skrev jeg rettenummer blir jeg litt tvilsom på dette og.

Lurer på at noen av dere har opplevd noe sånt ved Dell-netthandel (har ganske lite erfaring med web-shop'er heller ,bare microplex og komplett - og de er de beste når det gjelder brukervennlighet (opprette/redigere/slette ordre). I storgrad lurer jeg på hvordan man sletter/avbestiller ordrer hos Dell ???

 

 

Tråd virker litt dumt ,jeg vet det godt. men håper at kanskje noe av dere har hjelpsomme råd/erfaringer til dette.

Tusen takk på forhånd.

P.S ALDRI PRØV Å BESTILLE EN PC ETTER EN MATTE3-EKSAMEN! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg bestilte ikke med kredittkort

men det som var tilfelle var at jeg ble ringt opp etter et par dager, der jeg ble spurt om det var riktig det jeg hadde bestilt.

 

og så måtte jeg sende en mail for å forespørre meg om dette :)

 

men etter det så gikk alt superplanlagt, tror det tok ca 3 uker fra jeg bestilte til jeg fikk pc'en min på mandag :D

Lenke til kommentar

Jeg bestillte gjennom bedriften jeg jobber i, fikk ordrebekreftelse pr. brev etter at jeg purret på det.

 

 

Det er ikke verre enn at du tr en tlf til Dell, de har en haug med folk som er klar til å prate med deg.

 

Jeg bestillte min sent Fredag 13., maskinen ble sendt 20. og jeg hadde den på pulten 27.

 

Har tidligere avbestillt en PC ca 2-3 dager etter at den var bestillt, det var ikke noe problem, den var ikke satt i produksjon.

Lenke til kommentar
Har bestillt meg en Dell i8600 i går kveld........ ellers?

...har valgt komponenter og fullt ut alle skjemaer (inkludert kredittkort info) og fått en tusen-takk-side - alt gikk helt OK.

 

Men i dag blir jeg litt skuffet over at jeg IKKE har fått noe e-mail fra Dell med eventuelle ordrenummer/kundenummer ennå. Tar det så langt tid ellers?

I tillegg oppdaget jeg at jeg fullt ut feil telefonnummer i leveringesadressen ,skrev *****404 i sted for *****403 :dontgetit: ,selv om to andre steder skrev jeg rettenummer blir jeg litt tvilsom på dette og.

Lurer på at noen av dere har opplevd noe sånt ved Dell-netthandel (har ganske lite erfaring med web-shop'er heller ,bare microplex og komplett - og de er de beste når det gjelder brukervennlighet (opprette/redigere/slette ordre). I storgrad lurer jeg på hvordan man sletter/avbestiller ordrer hos Dell ???

 

 

Tråd virker litt dumt ,jeg vet det godt. men håper at kanskje noe av dere har hjelpsomme råd/erfaringer til dette.

Tusen takk på forhånd.

P.S ALDRI PRØV Å BESTILLE EN PC ETTER EN MATTE3-EKSAMEN! :no:

Dell har god tid... Tar opptil en uke før de sender ut en ordrebekreftelse. Men dette er ingenting iforhold til om du vil ha kontakt med dem senere. Ihvertfall ser det ut til at de ikke leser mailen spesielt ofte ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...