Gå til innhold

Fins det data høytalere som funker til fest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja suround høytalere .. 7.1 eller 5.1

krever lydkortet selv men kan kjøpes billig.. husker ikke navnet på dem.. selv om høytalerne er skå gir dem sykt med lyd..

Skrevet
d blir vel 5.1.. Men jeg har bare ett innbeygd lydkort i hoved kortet..funker det med 5.1 da?

Hvis det innebygde lydkortet ditt støtter 5.1 funker det med 5.1.

Skrevet

jeg har ac 97 5.1 så ja da skal du kunne ha et 5.1 anlegg.. pro logic audium eller noe er et bra et.. det er mange brae der ute.. koster 800 kr trur jeg det jeg snakker om

Skrevet

jeg har testa de logitech høytalerne og de er ikek like brae som de jeg nevnte..

og om du kjøper deg 7.1 sett er det heeelt greit.. eneste minus.. du får ikke brukt alle om du ikke skaffer nytt lydkort

Skrevet

Hvorfor strekker du ikke heller en kabel (m/2xRCA og en 3,5mm stereoplugg) fra lydkortet og inn på stereoanlegget? (men det har du kanskje ikke i nærheten av PC'en siden du spør)

Skrevet

Hehe, har et 2 år gammelt 2.1 anlegg fra Creative som jeg ofte drar med på fest. Den har til og med fått sitt eget interne kallenavn :yes:

Skrevet
jeg har testa de logitech høytalerne og de er ikek like brae som de jeg nevnte..

og om du kjøper deg 7.1 sett er det heeelt greit.. eneste minus.. du får ikke brukt alle om du ikke skaffer nytt lydkort

HAHA!!!! :laugh::laugh::laugh:

Det kan du ikke seriøst mene?

Er ekstremt sikker på at jeg overdøver de creative T5400 langt nede i støvleskaftene med mine Logitech Z-2200!!!

Å da sier du at Z-680 er dårligere en T5400, haha...

Spesifikasjonene sier vel sitt :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...