Gå til innhold

Ikke mulig å sende bilde via ir?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det er nå ikke baaare til datatilkobling... Jeg og en annen fyr i klassen min sender bilder til hverandre via IR...... Det funker helt fint det!! Jeg har en 3650 og han har en 3200....

Men det er to andre telefoner da.

Lenke til kommentar

3200 er den eneste av Series 40-telefonene(7210, 6610, 7250 osv) til nå som klarer å kommunisere bilder og poly-toner via IR!

Så på din 6610 er dette ikke mulig desverre! Har du derimot laptop m/ir, USB-IR adapter eller USB-kabel, og Nokias PC-Suite innstallert kan du overføre bilder og annet stash.

 

Poeng til Nokia med 3200 :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er helt sikkert forskjellig på den 6610'en til min 7250, men jeg finner ikke noe menyvalg som heter "send via IR" eller noe som kan ligne. Hvordan fikk du det til? Da jeg kjøpte mobilen prøvde jeg å sende over de gamle bildene mine fra en T68i over til Nokiaen, den ville ikke ta imot selv om de lå aldri så nære.

Lenke til kommentar
Det går an å sende via ir, en venn av meg gjorde det (vi hadde begge 6610), vi måtte bare ha mobilene ganske nært for at dem skulle få kontakt. Bare husk å aktivere ir på begge mobilene ;)

Hvordan klarte du å sende.... Finner ikke send via Ir et sted. Vennligst forklar er du snill

Lenke til kommentar
Det går an å sende via ir, en venn av meg gjorde det (vi hadde begge 6610), vi måtte bare ha mobilene ganske nært for at dem skulle få kontakt. Bare husk å aktivere ir på begge mobilene ;)

Hvordan klarte du å sende.... Finner ikke send via Ir et sted. Vennligst forklar er du snill

Desverre, det GÅR IKKE!!!!!!!!!!!

IR-aktiviseringen ligger under "tilkobling" i hovedmenyen, men dette er dødfødt, DET GÅR IKKE å overføre bilder og polytoner via ir.

 

DET ER IKKE ET VALG SOM HETER "SEND BILDE VIA IR"!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Det som imidlertid går er å sende telefonbok-oppføringer, og kalender-notater...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...