Jump to content
Sign in to follow this  
Mortyz

Samsung vs Sony Ericsson?

Recommended Posts

Noen som har erfaringer med Samsung X600? jeg skal kjøpe meg ny mobil og veit ikke helt hvem jeg skal velge av Samsung X600 og Sony Ericsson T630...??? :ermm:

Sony ericsson

Virker som den er bedre.

For min del, så hvis det skal være samsung, så skal det være flipp!

Men, x600 virker veldig plast aktig.

Samsung satser mest på design, skjerm, ringetoner, ("underholdning" mao.) og evt. kamera (hvis den har d) Samsung er liksom mere "bling bling" hvis du skjønner; mere show-off...

Sony ericsson telefonene er ofte bedre byggd med tanke på funksjoner/funskjonalitet/brukervenlighet... Bedre tlf. ;)

Når d gjelder de 2 mobilene så skulle jeg nok ha valgt t630, har ikke prøvd den enda though, men den bygger mye på t610 som er en ganske god telefon... (er ganske lik)

Ser bla at T610 og T630 kun har 2 MB minne mens Samsung har 9MB...

men t610 har mange plasser der den mildt sagt knuser e700.. Dette er på områder der en mobil skal være bra, derfor trekker dette opp for det minnet...

btw: hva med t630?

En venn av meg har denne, og jeg fikk se et bilde tatt med den en gang... Syntes det virket ganske bra faktisk! Men jeg har faktisk sett litt bedre!

Jeg kan uansett anbefale t630... plass til ca. 20 bilder da..

Her har jeg tatt bilde av bilen min med t610.

edit: bildet var for grovt for dette forumet.

Edited by Habla

Her kommer et bilde tatt med min p900.

edit: Dette bildet var også for grovt....sorry for that

Edited by Habla

WTF? Hvorfor har du et bilde av Golfen oppi gata her, tatt med MIN telefon, som ligger på MIN home.no-konto.!?

Lurer jeg også på.

Her har jeg tatt bilde av bilen min med t610.

Golf.jpg

Nå er det rettet på i hvert fall

Her kommer et bilde tatt med min p900. Båten skal vist være endel av et St.hansaften bål i Oslo i år. Bra kvalitet på bilde.....

Til informasjon, så er dette ei redningsskøyte, kalt Stavanger, hvor min tippoldefar tjenestegjorde på i flere år..!

hva med e700 da? den er jo dyrere enn x100 da men vil nå påstå at den er bedre..

har selv en e700 og er superfornøyd den anbefales på det varmeste.. kjempebra kamera med bøttevis av funksjoner! fant ut i går at det går ann å zoome inn ETTER du har tatt bildet..:) uansett den anbefales på det varmeste :thumbs::w00t: