Gå til innhold

Samsung 19" CRT Syncmaster 957MB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har tenkt å kjøpe ny skjerm i nærmeste fremtid. Jeg vil satse på en 19". Jeg så <a href=http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=45628&t=270&l=2&AvdID=1&CatID=23&GrpID=6&s=pl>denne skjermen</a> på komplett.no, og den så veldig grei ut.

Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med denne skjermen?

Er det utskiftbar skjermkabel på den skjermen? (jeg har det på min nåværende skjerm, og det er veldig praktisk ved brudd i kabelen).

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Samsung 959NF, helt flat og meget bra skjerm. Lyssterk, behagelig å lese tekst med og herlig til spill. 600 ekstra, ble litt reklame det her men er veldig fornøy med skjermen :D

Skrevet (endret)

957MB er dynaflat. Noen er skeptisk til det.

Ut over det har jeg egentlig ikke prøvd dem enda, i og med at jeg sitter ved en Sony Trinitron G400 og er lykkelig.

Noen som vet hva USB'en jeg ser på skjermkabelen, er for noe?

Det står to av dem i dette klasserommet, og begge har USB. Det står "1Upstream" på websida til Samsung, men dette skjønner jeg ikke sånn overvettes mye av... Hva er funksjonen?!

Endret av the_ruthless
Skrevet

Takker for svarene :)

the_ruthless: hva er de negative sidene med Dynaflat?

cremaster: jeg har akkurat ikke nok penger til det du :p har ikke akkurat så veldig god økonomi for tiden :) Men takk for tipset.

eln: 4k er litt for mye for meg foreløpig :)

Skrevet

USB kabelen gjør at du kan stille inn skjermen via windows, en såkalt Mouscreen.

957MB har forøvrig fått veldig gode skussmål så den kan nok trygt kjøpes. Mente den var topp 10 i en test av pcworld.com, du kan jo søke etter denne testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...