Gå til innhold

Optisk, trådløs mus som egner seg for spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Optisk: JA

Trådløs: NEI!!!!!!!! :wallbash:

Men hvis det stod på liv og død om at du måtte ha en trådløs en så anbefaler jeg "MX700" :roll:

Personlig ville jeg heller død en å ta en trådløs mus :p

Skrevet

har hørt at mange gamere har "icemat" å "scates" på musa.. hva ER dette ? hørest kult ut.. noen som har bilder ? å hva er fordelen/ulempen

å hvilken mus kan jeg kjøpe som har scates ? MÅ ha tråløs! har Logitech å er STOR fornøyd.. så finnes det Log. muser med scate å uten kabel å some er BRA å ikke allt for dyr ? ( lol )

Skrevet
har hørt at mange gamere har "icemat" å "scates" på musa.. hva ER dette ? hørest kult ut.. noen som har bilder ? å hva er fordelen/ulempen

å hvilken mus kan jeg kjøpe som har scates ? MÅ ha tråløs! har Logitech å er STOR fornøyd.. så finnes det Log. muser med scate å uten kabel å some er BRA å ikke allt for dyr ? ( lol )

Regner med når du sier scates så mener du teflontapen som er med Icemat-pakken.

Disse klipper du til og limer dem på "bena" på musen. En Icemat kan bli veldig glatt uten disse siden matten er laget av glass og "bena" på MX700 av metall.

Teflonen gjør at musen glir som smør, og i tillegg beskytter undersiden av musen. Teflon slites heller ikke så lett.

Skrevet

å hvilken mus kan jeg kjøpe som har scates ? MÅ ha tråløs!  har Logitech å er STOR fornøyd.. så finnes det Log. muser med scate å uten kabel å some er BRA å ikke allt for dyr ? ( lol )

Regner med når du sier scates så mener du teflontapen som er med Icemat-pakken.

Disse klipper du til og limer dem på "bena" på musen. En Icemat kan bli veldig glatt uten disse siden matten er laget av glass og "bena" på MX700 av metall.

Teflonen gjør at musen glir som smør, og i tillegg beskytter undersiden av musen. Teflon slites heller ikke så lett.

COOL :thumbs: hvor mye koster det ?

å følger disse "scatene" med musmatta ? å kan jeg klippe ut som du sa å sette på hva slags mus ?

Skrevet

Det følger med i pakken ja. Diss kan du klippe til og lime hvor du vil.

Kjøp den på Computercity f.eks. På nettet blir det dyrt siden frakten er omtrent den samme som prisen på matten.

Eller du kan klikke her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...