law80 Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Hvilken mus er best til gaming? Den må være trådløs og optisk......
ShellGhost Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Har MX 700 med docking station jeg.... Den er så bra at jeg ikke trenger musematte
Heales Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Optisk JA Trådløs NEI Til gaming er trådløst makkverk.
user156890 Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Optisk: JA Trådløs: NEI!!!!!!!! Men hvis det stod på liv og død om at du måtte ha en trådløs en så anbefaler jeg "MX700" Personlig ville jeg heller død en å ta en trådløs mus
Glipp Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Jeg er en person som MÅ ha tråløs mus.. klarer bare ikke å ha med ledning......
Glipp Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 har hørt at mange gamere har "icemat" å "scates" på musa.. hva ER dette ? hørest kult ut.. noen som har bilder ? å hva er fordelen/ulempen å hvilken mus kan jeg kjøpe som har scates ? MÅ ha tråløs! har Logitech å er STOR fornøyd.. så finnes det Log. muser med scate å uten kabel å some er BRA å ikke allt for dyr ? ( lol )
Dinsdale Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 har hørt at mange gamere har "icemat" å "scates" på musa.. hva ER dette ? hørest kult ut.. noen som har bilder ? å hva er fordelen/ulempen å hvilken mus kan jeg kjøpe som har scates ? MÅ ha tråløs! har Logitech å er STOR fornøyd.. så finnes det Log. muser med scate å uten kabel å some er BRA å ikke allt for dyr ? ( lol ) Regner med når du sier scates så mener du teflontapen som er med Icemat-pakken. Disse klipper du til og limer dem på "bena" på musen. En Icemat kan bli veldig glatt uten disse siden matten er laget av glass og "bena" på MX700 av metall. Teflonen gjør at musen glir som smør, og i tillegg beskytter undersiden av musen. Teflon slites heller ikke så lett.
Glipp Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 har hørt at mange gamere har "icemat" å "scates" på musa.. hva ER dette ? hørest kult ut.. noen som har bilder ? å hva er fordelen/ulempen å hvilken mus kan jeg kjøpe som har scates ? MÅ ha tråløs! har Logitech å er STOR fornøyd.. så finnes det Log. muser med scate å uten kabel å some er BRA å ikke allt for dyr ? ( lol ) Regner med når du sier scates så mener du teflontapen som er med Icemat-pakken. Disse klipper du til og limer dem på "bena" på musen. En Icemat kan bli veldig glatt uten disse siden matten er laget av glass og "bena" på MX700 av metall. Teflonen gjør at musen glir som smør, og i tillegg beskytter undersiden av musen. Teflon slites heller ikke så lett. COOL hvor mye koster det ? å følger disse "scatene" med musmatta ? å kan jeg klippe ut som du sa å sette på hva slags mus ?
Dinsdale Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Det følger med i pakken ja. Diss kan du klippe til og lime hvor du vil. Kjøp den på Computercity f.eks. På nettet blir det dyrt siden frakten er omtrent den samme som prisen på matten. Eller du kan klikke her
Glipp Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 (endret) er det disse everglide mattene `? EDIT: Finner noen på komplett.no som heter Icemat Endret 11. mars 2004 av *Magnus*
Glipp Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 å en ting til. er de bare til optiske mus ? tenker på at hvis jeg setter på disse på musen, så kanskje ikke kula når nedi ?
Glipp Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Heheheeh.. Cool fant på komplett.no Gaming Gloves Lyst på: icemat Scates Gaming Gloves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå