hifiman Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hei! Jeg har akkurat skaffet meg Adobe Photoshop 7 .. Men jeg lurer på om noen vet om en bra nybegynner guide på internett ? Samme om det er på norsk eller engelsk... Mvh John-Ivar Andersen Siter Lenke til kommentar
aTTo Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 det finnes mange bra tutorials på nette.. anbefaler å gå in på google.com å søke etter photoshop + tutorials. og herfra bla igjennom det du finner og prøve deg frem! lykke til! Siter Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 En på norsk <--- "teh basics" ++ http://www.polecat.demoted.org/inspiration/ <--- når du har lært deg litt. Siter Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 Mange fine ting der PC Siter Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 the web machine Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.