Gå til innhold

Americas Army?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Hva innebærer forskjellen mht. "hit-systemet", raggdoll effekt?

 

Det lønner seg for øvrig å bruke TheAllSeingEye når man skanner etter tilgjengelige servere å spille på. Da kan man sortere serverene bedre etter ønsket type (Spillversjon, PING, geografisk beliggenhet, Official server, Map, osv.)

 

Etter at jeg begynte med AA ble Wolfenstein og Battlefield1942 litt vel banalt. AA likner vel egentlig litt på Raven Shield hvis man skal sammenlikne med noe annet spill. CS har jeg ikke prøvd ennå.

 

mvh

Nixxon[NOR] (<--nick i AA)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Hva innebærer forskjellen mht. "hit-systemet", raggdoll effekt?

 

Det lønner seg for øvrig å bruke TheAllSeingEye når man skanner etter tilgjengelige servere å spille på. Da kan man sortere serverene bedre etter ønsket type (Spillversjon, PING, geografisk beliggenhet, Official server, Map, osv.)

 

Etter at jeg begynte med AA ble Wolfenstein og Battlefield1942 litt vel banalt. AA likner vel egentlig litt på Raven Shield hvis man skal sammenlikne med noe annet spill. CS har jeg ikke prøvd ennå.

 

mvh

Nixxon[NOR] (<--nick i AA)

"Hit-systemet" går ut på at figuren oppfører seg forskjellig alt etter hvor du blir troffet.

 

Raggdoll er at figuren oppfører seg som en...jupp raggdoll....betyr at hvis du blir skutt i toppen av en bakke...så ruller du ned :)

Har sett mange rare positurer p.g.a. raggdoll :D

 

jo AlleSeeingEye er bra det....har brukt det i lang tid, og er helt greit å bruke :thumbup:

Endret av [dsr.nero]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...