Gå til innhold

Americas Army?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er grunn til at det er trening da....

Koster ikke en dritt, men det er kjeeeedelig

 

La meg gjett du fant et stort map å løp i flere minuter og ble skutt av noen du ikke så. :yes:

 

Det fins mindre og innendørs maps som er konge da....

Men men det kan jo ta gleden bort fra spille å bli eid av sånne som meg og vargas :laugh::cool:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
' date='10/03/2004 : 20:14'] Det er grunn til at det er trening da....
Koster ikke en dritt, men det er kjeeeedelig

 

La meg gjett du fant et stort map å løp i flere minuter og ble skutt av noen du ikke så. :yes:

 

Det fins mindre og innendørs maps som er konge da....

Men men det kan jo ta gleden bort fra spille å bli eid av sånne som meg og vargas :laugh::cool:

:!: Besøk gjerne dsr.aao eller dsr.public på quakenet. Her er det mange AAO spillere, men også de som spiller JO, BF:V :!:

 

Neida, AAO er et bra spill....tar man med at det er gratis, så er det helt konge.

Minuset med at det holder en ok standard samtidig med at det er gratis er at man blir for forvent, og klager og syter når neste versjon kommer.

Etter at v2.1 så har de gjort en del kraftige endringer....bla. økt skuddhastigheten på forskjellige typer våpen, endret "hit-systemet", raggdoll effekt.

Mye bra, men også mye som trenger tilvenning.

At det er rekruttskole, ser jeg bare som en pluss.

Man får trening med å bevege seg, får satt opp tastaturet riktig (noe som er viktig for å spille bra), SF-treningen er litt kjedelig, men med lit prøv og feil metoden, så lar det seg fullt ut gjøre. (Hvis ikke bare send med en mail, så skal jeg guide deg gjennom denne) :) ([email protected])

Americas Army er et meget bra spill uansett om du ser på pris eller ikke.

 

Det er absolutt verdt et forsøk.

 

 

www.dirtysniper.com

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
' date='29/07/2004 : 15:33']
,10/03/2004 : 20:14] Det er grunn til at det er trening da....
Koster ikke en dritt, men det er kjeeeedelig

 

La meg gjett du fant et stort map å løp i flere minuter og ble skutt av noen du ikke så. :yes:

 

Det fins mindre og innendørs maps som er konge da....

Men men det kan jo ta gleden bort fra spille å bli eid av sånne som meg og vargas :laugh::cool:

:!: Besøk gjerne dsr.aao eller dsr.public på quakenet. Her er det mange AAO spillere, men også de som spiller JO, BF:V :!:

 

Neida, AAO er et bra spill....tar man med at det er gratis, så er det helt konge.

Minuset med at det holder en ok standard samtidig med at det er gratis er at man blir for forvent, og klager og syter når neste versjon kommer.

Etter at v2.1 så har de gjort en del kraftige endringer....bla. økt skuddhastigheten på forskjellige typer våpen, endret "hit-systemet", raggdoll effekt.

Mye bra, men også mye som trenger tilvenning.

At det er rekruttskole, ser jeg bare som en pluss.

Man får trening med å bevege seg, får satt opp tastaturet riktig (noe som er viktig for å spille bra), SF-treningen er litt kjedelig, men med lit prøv og feil metoden, så lar det seg fullt ut gjøre. (Hvis ikke bare send med en mail, så skal jeg guide deg gjennom denne) :) ([email protected])

Americas Army er et meget bra spill uansett om du ser på pris eller ikke.

 

Det er absolutt verdt et forsøk.

 

 

www.dirtysniper.com

:w00t:

må si meg enig der der er bare konge

 

kanskje vi kan battle litt eller clan vs clan er rekrutt i 101 airborne division

 

http://www.101st-airborne.com/

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
' date='30/07/2004 : 11:49']
må si meg enig der der er bare konge

 

kanskje vi kan battle litt eller clan vs clan er rekrutt i 101 airborne division

 

 

Hvorfor vil du spille i en amerikansk klan??

hvorfor ikke? de er hyggelige karer, kanskje mer enn noen norske folk :tease:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Har lastet ned klienten, over 700mb, men det er jo komplett umulig å registrere seg. Søppel?

auth serverene har hatt noen problemer og de jobber hardt for å fikse det. bare smør deg med litt tolmodighet

søppel? spillet er til å :love:

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
' date='31/07/2004 : 10:50']
Er nødt til å vente da.. konseptet virker tøft nok i alle fall

er det..

 

hvorfor ikke? de er hyggelige karer, kanskje mer enn noen norske folk

 

oki... det jeg tenkte på var tidssoner og ping på 200 :p spiller ikke med nordmenn jeg heller.. wannabe swede :cool:

er en hardcore player så tidssoner er ikke så mye å bry seg om :)

pinger merker jeg nesten ikke noe av fordi jeg spiller på en 2.3mbit linje :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...