Gå til innhold

ThermalTake Xaser III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det går ann. Men den sitter J***** hardt! Jeg dro, pressa, lirka bøyde til jeg ble grønn :sick: , men plutselig smatt den opp på akkurat samme måte som døra på andre sida.

 

Tips: Prøv å lirke den litt ut og deretter bruk en skrutrekker elns å "jekk" der hvor døra bøyes 90grader på baksiden. Håper du skjønner ;)

Lenke til kommentar
Skaff deg norsk tastatur! errejesus så mange aa'er og 0'er

 

ha ha ha ha :p

 

 

det du kan prøve, eller det jeg gjorde var å skru av skruene bak sidedøra (logisk nok) og for å få av sidedøra gikk det liksom ikke å skyve den av, så det funker å lixom slå litt forsiktig på døra samtidig som du drar den av...(slå med håndflata inn på døra og skyv den ut) må nok et par slag til , men det må til :)

 

ps..mitt satt drit hardt det og... jeg prøvde også med skrutrekker men, fant fort ut at det ikke hjalp, den bare skapte riper og bøyde døra :p

Endret av klikko
Lenke til kommentar

hmm jeg har et lanfire kabinnett... er kanskje litt annerledes der...

 

men jeg går ut ifra at det går ann å ta av den døra uten vindu.. funka hos meg...satt godt på ass

 

hvis de stiftene du snakket om, er de små delene av døra som liksom går inn i kabinnettet bak.. (klarer ikke forklare bedre sårrey)....så må du ikke tenke på de da de kan se ut som liksom holder døra helt fast i kabissen...de går bare inn i et hull bak der tror jeg....

 

lol ble litt rart der :)

 

håper det hjelper.... bare skru ut alle skruer , på mitt så var det ikke tumbscrews på andre siden....så jeg måtte bruke skrutrekker...

 

deng kabinettet!

 

:w00t:

 

edit : hovedkortet ditt sitter jo på en plate som er inni kabinettet... det er ikke utagbart hovedkort brett på xaserne....

Endret av klikko
Lenke til kommentar

Joda, skjønnner hva du mener.. har jo sett hvordan det ser ut der inne.. litt enklere da.. :)

 

Det jeg mente med å ta ut HK, er at jeg trodde du mente at det var skruer som er på den HK brettet som holdte ytterdøra fast under hovedkorte slik at jeg måtte skru løs HK for å løsne disse skruene for da å kunne klare å åpne døra.. (vanskelig å forklar.. :( )

 

De stiftene jeg tenker på, sitter til venstre for HK, oppe, mellom hk og floppy/HDD tingen sitter, den som kan taes ut.. *må ha skaffe kamera* :blush:

 

håper du forstår hva jeg mener her.. :p

 

 

ThaAndre

 

Edit: Inlegg nr 100! :w00t:

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...