Richard`n Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hey, jeg trenger anbefalinger om kjøp av hovedkort for socket A. Tenkte litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Men vet ikke hvordan dette kortet er?? Jeg skal ikke overklokke, men ha mest mulig utstyr som usb2 og firewire osv... Er det nevnte kortet noe å satse på? eller har dere tips til et annet? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar
Murty Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Det er et nydelig kort. Jeg har A7N8X-Deluxe GD.. Regner ikke med at det er store forskjellen på mitt og det du satte opp her.. Jeg er storfornøyd med mitt ihvertfall Siter Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Det er bra det. Siter Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Har an7. Jeg er VELDIG fornøyd Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.