Aleksander The Great Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hei.. Jeg har et problem med nettverkskortet mitt. Det er sånn at når jeg skal for eksempel kopiere noe fra en annen maskin så plutselig bryter kontakten,dette er et innebyggen nettverkskort i et msi kt6 delta fis2r. Det samme når jeg skal spille så bryter kontakten som om jeg skulle dra ut kontakten. Og det går heller ikke an å fornye ip adressen. Er det noen som har peiling på dette dritet? Siter Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Det trenger ikke være nettverkskortet som er problemet. Kan også være switchen eller huben som maskina er tilkoblet. Siter Lenke til kommentar
Aleksander The Great Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 det er krysset, 2 maskiner.men det er det samme problemet uansett om. Siter Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Tror jeg i første omgang ville prøvd det enkleste... bytte kabel og se om dette hjelper. Siter Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan også prøve å fastsette hastigheten på begge nettverkskortene til lik hastighet siden AutoSence etc. (som vanligvis er default) ikke alltid fungerer. Siter Lenke til kommentar
Aleksander The Great Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 kabel og det har jeg prøvd å bytte, men det var det samme. Siter Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 John_^ sitt forslag er bra, spesielt hvis korta ikke er av samme merke/hastighet. Jeg hadde akkurat samme problem som deg for ett par år siden. Fant aldri ut av problemet, men når jeg investerte i en switch funka alt greit. Det er nok bare innstillinger som skal til med direkte link ved hjelp av kryssa kabel. Siter Lenke til kommentar
Aleksander The Great Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 jeg har testet med en annen kabel men ingen forskjell. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.