Novisen Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Jeg husker for noen år siden en "morsom" flysimulator som het "CHUCK YEAGER". Det var en DOS basert enkel greie som fikk plass på en diskett. Der var det faktisk mulig å ta av i et fly - skyte ned et tysk fly eller to og lande flymaskinen uten å ha måtte ha lest en manual på 5 kilo... Som du skjønner er jeg en utalmodig sjel som vi fly med engang. Men det må være enkelt å fly og grafikken må være god. Finnes det en slik simulator eller har jeg landet på feil planet ?????
Dʋgɢtung Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Hvis det skal gjøres så himla enkelt så er det vel ikke en simulator lenger? Du finner imidlertid mange slike spill, og til og med MS FlightSim 04 kan gjøre så enkelt bare ved å skru på alle hjelpefunksjonene. Lock On: Modern Air Combat har til og med autopilot, så da er det jo ikke så mye man trenger å gjøre selv
Jan-Inge Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Med Flightsimulator 2004 kan du sette realism settings på easy. Det drar ikke til siden, kræsjer ikke og er veldig lett å få opp i lufta.
AndersBob Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Ikke akkurat simulator, men et utrolig moro spill. Hunt for the red baron. Ikke den gamle klassikeren, men et nytt shareware spill med grei grafikk og morsomme oppdrag
Shotgun Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Secret Weapons over Normandy. Det er spillet for deg. Pen grafikk, varierende oppdrag, og ikke minst enkelt å fly. Der kan du skyte ned så mange tyskere du bare ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå