pcgutten Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Trenger driver til dette kortet TNT2 ULTRA/TNT2 jeg bygget en p2 pc som jeg skulle bruke til små ting men skjermkortet vil bare bruke 16 farger og liten resolution Håper noen har denne driveren eller vet om en link som kan laste den ned Tar gjerne imot svar!! Siter Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Denne linken skal sikkert kunne hjelpe deg. http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Siter Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 hehe, den her hjelper ikke meg du vet dette er gammalt skjermkort med 16 mb ram!? Glømte kanskje og si det ... Siter Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Den driveren skal virke fint den, den fungerer stort sett på alle TNT eller Gorce kort, uavhengig av alder. Siter Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) tør jeg spørre HVA du skal med det kortet? Hvis ikke de nye driverne fungerer, er det bare å grave litt på google så finner du sikkert det du leter etter. Endret 7. mars 2004 av Thompzen Siter Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 det kortet ruler på unreal da... Siter Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 hehe, den her hjelper ikke meg du vet dette er gammalt skjermkort med 16 mb ram!? Glømte kanskje og si det ... Den driveren hjelper deg. Det står iallefall det på siden til nvidia, de som lagde TNT-korta... Ram mengden har vel også liten betydning for om driverne skulle virke eller ikke??? Siter Lenke til kommentar
texaco Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 hvis du ser på driver siden til nvidia ser du kanskje at det er lagt opp hjelpende, ved at du i de forskjellige boskene velger hva du skal ha og til hvilken familie (geforce, tnt ...) hadde tnt2 for lenge siden, det var god kortet det.. sukk. Siter Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 mhm, har en tnt2 i p3 maskina mi. det duger som bare det til UT Siter Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 trenger liksom driver da!!!!! Siter Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 trenger liksom driver da!!!!! det er bare og følge råda til folka, du kan ikke forventa at du får driver'n servert på sølvfat Siter Lenke til kommentar
krest Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 vet ike om jeg skal si det...nei... DENNE DRIVERN ER MEKKA TIL DETTE KORTET ps jeg mekka det på en maskin en gang i tida med de driverne, cs funka til og med bra Siter Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) trenger liksom driver da!!!!! Åja, det var det du trenge ja. Til Win2k/xp så er det en av disse: 53.03 eller 44.03. Til Win95/98/me så er det en av disse: 53.04 eller 44.03. Til Linux så finner du det her. Trenger du driver til noe annet enn skjermkortet, så får du si ifra hva du skal ha driver til (TNT/TNT2 er et skjermkort). Generell info: Det hjelper veldig ofte å se på hjemmesiden til de som har laget komponenten du trenger driver til. Der finner man mye nyttig. Edit: Ble en liten edit på denne posten også. La inn 44.03 som ptv- antydet at var bedre. Det står dog at 55 driverne støtter TNT2 kort, men jeg har ingen slike kort, og regner med at han snakker av erfaring. Det er også greit med litt valgmuligheter. Endret 7. mars 2004 av pc-killer1317 Siter Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) trenger liksom driver da!!!!! det er bare og følge råda til folka, du kan ikke forventa at du får driver'n servert på sølvfat Prøvde å gjøre det så lett som mulig... Det er ofte for vanskelig når man har fler enn 1 valg vettu. Edit: PS til pcgutten: Svar dumt på de innleggene du har fått nå, så har du røpet at du er ute etter å "lure/tulle" med oss (eller hva du kaller det). Endret 7. mars 2004 av pc-killer1317 Siter Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 *sukk* nå ble jeg nesten nostalgisk Kjøpte Creative sitt TNT2 Ultra for... mange år siden og det er enda i bruk på min sekundere maskin Siter Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Last ned en annen driver enn den pc-killer1317 linket til. Velg 44.03 eller eldre, siden de passe best til så gamle kort. 5x.xx driverne er ment til FX kortene. Siter Lenke til kommentar
dale Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 *mimre* TNT 2 Ultra Diamnond Viper V770 tror jeg det het, ###### for et kort å spille cs/UT på *mimre* Siter Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Litt å velge i: http://www.hardwareonline.dk/downloads.asp...vidia%20Drivere http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.