energy_x 0 Report post Posted March 7, 2004 (edited) Jeg kom over denne siden her: http://www.matrixuk.co.uk/matrixuk.htm Kan det stemme at du kan få en av disse tingene gratis hvis du venter i kø? eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Det virker litt for godt til å være sant ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Edited March 9, 2004 by Blib Quote Share this post Link to post
energy_x 0 Report post Posted March 7, 2004 Det viser jo at du kan få £10000 gratis...Bare du venter i kø. Quote Share this post Link to post
Spawn0611 1 Report post Posted March 7, 2004 Sitat: "We are able to accept payments by credit and debit card and are the only site of this kind who are World Pay verified!" Dette er en form for pyramidespill.... E nok noen andre som blir rik av dette... Quote Share this post Link to post
energy_x 0 Report post Posted March 7, 2004 Det var dumt, kunne tenke meg de £10000 jeg Quote Share this post Link to post
Spawn0611 1 Report post Posted March 7, 2004 Hadde ikke blånekta heller hvis det hadde hvert så lett... Quote Share this post Link to post
Swifty 0 Report post Posted March 7, 2004 (edited) Hadde ikke blånekta heller hvis det hadde hvert så lett... ja, 3x£10000 Cash, må vel være muligt å få sammme tingen flere ganger? nei, der er nok best å la vær å registrere seg på slike ting ja....vis noe ser for godt ut til å være sant, da er nok ikke sant. EDIT: Topic under Webshoperfaringer?Er ikke dette feil postet? Edited March 7, 2004 by Swifty Quote Share this post Link to post