brusher11 Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Sysler med tanken på å gå til anskaffelse av et bra tv-kort. Tanken er å kunne ta opp eksempelvis musikkvideoer fra tv. Cluet er at jeg vil ta opp snutter med god kvalitet, både når det gjelder lyd og bilde. Noen som kan anbefale et kort eller to til meg? Takker! Siter Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 dette hører vel mer hjemme på annet om hardware siden.... Denne her er sikkert fin Pinnacle Tv kort Siter Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Har Pinnacle PCTV PRO, og er godt fornøyd. Eneste forskjell på pro og non-pro skal visst være at det følger med fjernkontroll i pro-pakken. Har ikke fått til å få kortets programmvare til å kjøre stabilt i windows enda (må reinstallere software etter hver gang jeg lukker programmet. har også hentet nyeste software). For min del plager det meg ikke, siden jeg mesteparten av tiden kjører Slackware Linux, der kortet fungerer som en drøm Siter Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) dette hører vel mer hjemme på annet om hardware siden....Denne her er sikkert fin Pinnacle Tv kort Skal du ha et bra tv-kort, burde den minst koste rundt 1000 kr vil jeg tro. Tror Pinnacle PCTV PRO er det du leter etter (har funnet den til ca 850, men de fleste priser ligger på ca. 900-1000) EDIT: Ikke skyt meg hvis jeg tar alvorlig feil Endret 7. mars 2004 av Thompzen Siter Lenke til kommentar
ohn Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 dette hører vel mer hjemme på annet om hardware siden....Denne her er sikkert fin Pinnacle Tv kort Jeg har selv dette kortet. Til å se på tv fungerer dette fint, men opptakskvaliteten er det verre med. For å få akseptabel opptakskvalitet må man nok opp i en høyere prisklasse (uten at jeg har noen konkrete produktforslag). Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.