Gå til innhold

Ta opp musikkvideoer...

Anbefalte innlegg

Annonse

[1] Random productId 11995689 from forum_23

Har Pinnacle PCTV PRO, og er godt fornøyd. Eneste forskjell på pro og non-pro skal visst være at det følger med fjernkontroll i pro-pakken.

Har ikke fått til å få kortets programmvare til å kjøre stabilt i windows enda (må reinstallere software etter hver gang jeg lukker programmet. har også hentet nyeste software).

For min del plager det meg ikke, siden jeg mesteparten av tiden kjører Slackware Linux, der kortet fungerer som en drøm :)

Lenke til kommentar
dette hører vel mer hjemme på annet om hardware siden....

Denne her er sikkert fin

Pinnacle Tv kort :yes:

Skal du ha et bra tv-kort, burde den minst koste rundt 1000 kr vil jeg tro. Tror Pinnacle PCTV PRO er det du leter etter :yes: (har funnet den til ca 850, men de fleste priser ligger på ca. 900-1000)

EDIT: Ikke skyt meg hvis jeg tar alvorlig feil :p

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
dette hører vel mer hjemme på annet om hardware siden....

Denne her er sikkert fin

Pinnacle Tv kort :yes:

Jeg har selv dette kortet.

Til å se på tv fungerer dette fint, men opptakskvaliteten er det verre med. For å få akseptabel opptakskvalitet må man nok opp i en høyere prisklasse (uten at jeg har noen konkrete produktforslag).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...