Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da kan jeg legge til 2 nye eppisoder av "gulling" (Jeg kaller det skillz :p ) som jeg har opplevd.

Begge var på de_dust for noen dager siden, og begge har jeg recorda ;)  (Til og med laga film hvis noen lurer:P)

 

Første og mest spektakulære er vel 3 hs, hvor 2 var en dobbel hs, med 2 ct som løper i mot hverandre fra hvert sitt hold, og akkuratt da de krysser hverandres baner, så fyrer jeg av 2 ak skudd... BANG! dual hs :D

 

Den andre var da jeg av ukjente årsaker klarer å ta hs med glock (med burst mode) delvis igjennom en vegg :wow:

Dette har jeg også recorda;)

 

Thats it :thumbup:

Ja og jeg er mora til Bill Gates.. Nei vent.. Det gidde ikke mening. Har ikke problemer med å tro på deg altså, men jeg liker demoer, /me se demo? ;)

For det første: Jeg er ikke en som skryter uhemmet av å ha gjort det jeg gjorde + å si at jeg har demo OG film av hendelsen for å så i ettertid si at det hele var en spøk.. Og når en ser litt kritisk på det så er det jo ikke en SÅ stor ting jeg gjorde der... Sikker mange som har klart det før meg ;)

 

men men... Vil du ha demoen så skal du få demoen... Hvordan vet jeg ikke da men :p

hvis du har klart det er ikke det mye og skryte av.. kjenner du aken så kan du gjøre det mye.. jeg har utallige demoer av skyting gjennom vegge x2 kills..

hs i lufte, no scope, etc.. dette ikke av gull men skillz.. be gjerne om .dem fila.. men advarer de er enten på 64 mb eller 200 mb..

 

dem tatt i cuper ol.

 

jeg har 1mbit ut så det skal gå grei speed om dere vil se det dere kaller gull og det som faktisk er skills som for dere er gull..

jeg kaller meg ^VU^Vincent eller eCs`Vincent_VU

eller bare VincentYa på qnet

 

idler på 7 kanaler.. sjekk ettermeg på qnet om dere vil ha dem fil

 

 

alle kills som er nevnt har jeg klart med skills. seff ne gull men det skyldes at jeg har aim.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
(...)

 

alle kills som er nevnt har jeg klart med skills. seff ne gull men det skyldes at jeg har aim.

Like sant som at du har klokka prosessoren din slik det står i profil?

 

XP2600+ 2.83 ghz
Lenke til kommentar

cpu min er ikke clocka .. den er sånn standard.. en ny type xp 2600 + er på 2.087 elns med 512 i l2 cache.

 

hvis du ikke trur meg.. kan du få msg meg på irc skl du få dem å få se live stream at jeg har det som cpu

 

dette er tbred cpu med lavere l2 cache enn det de xp2600 nå er

 

 

det i profilen har jeg glemt en null det er 2.083 ikke 2.87

 

håpte det forklarte saken

 

min cpu er låst til å ikke overclocke med enn 2.223 ghz så deter sagt

 

 

skal du være stor i kjeften og ikke tru meg skal du ****** meg få /msg meg på irc skal du ****** få bevis før du rakker ned på andre

Endret av VincentYa
Lenke til kommentar

Ro ned ro ned!

 

Har IKKE problemer med å tro på deg VincentYa, men... det bør virkelig settes regler mot å skryte så sykt.

En gang til, sier ikke at jeg ikke tror på deg, men synes du skryter hele tiden av skills. Det er normalt for fjortiser, så hvis du ikke er i en form for fjortis tilstand, bør du virkelig skjerpe det der litt.

Lenke til kommentar

så for guds skyld msg meg så skal du få utallige demoer.. el kom på abc.no og spør etter meg

 

jeg støtter det jeg sier med at dere kan kontakt md for å få dem fil hvis dere ønsker.. seff er masse gull .. men hvis du vet så er mye av gull skills..

jeg skal forklare...

 

la oss si du "guller en når du drar siktet mot en person og fyrer av med awp uten scope"

 

man kan ikke beregne hitboxen helt men reaksjonen og presisjonen du setter siktet ditt mot enemy er skillz.. ergo gull er mye skillz.. men så har du de gullingene som er at man som nevnt nyser og skyter 3 hs... tar 2 hs i flash etc

der diskuterer jeg ikke at det er gull

Endret av VincentYa
Lenke til kommentar
Da kan jeg legge til 2 nye eppisoder av "gulling" (Jeg kaller det skillz :p ) som jeg har opplevd.

Begge var på de_dust for noen dager siden, og begge har jeg recorda ;)  (Til og med laga film hvis noen lurer:P)

 

Første og mest spektakulære er vel 3 hs, hvor 2 var en dobbel hs, med 2 ct som løper i mot hverandre fra hvert sitt hold, og akkuratt da de krysser hverandres baner, så fyrer jeg av 2 ak skudd... BANG! dual hs :D

 

Den andre var da jeg av ukjente årsaker klarer å ta hs med glock (med burst mode) delvis igjennom en vegg :wow:

Dette har jeg også recorda;)

 

Thats it :thumbup:

Ja og jeg er mora til Bill Gates.. Nei vent.. Det gidde ikke mening. Har ikke problemer med å tro på deg altså, men jeg liker demoer, /me se demo? ;)

For det første: Jeg er ikke en som skryter uhemmet av å ha gjort det jeg gjorde + å si at jeg har demo OG film av hendelsen for å så i ettertid si at det hele var en spøk.. Og når en ser litt kritisk på det så er det jo ikke en SÅ stor ting jeg gjorde der... Sikker mange som har klart det før meg ;)

 

men men... Vil du ha demoen så skal du få demoen... Hvordan vet jeg ikke da men :p

hvis du har klart det er ikke det mye og skryte av.. kjenner du aken så kan du gjøre det mye.. jeg har utallige demoer av skyting gjennom vegge x2 kills..

hs i lufte, no scope, etc.. dette ikke av gull men skillz.. be gjerne om .dem fila.. men advarer de er enten på 64 mb eller 200 mb..

 

dem tatt i cuper ol.

 

jeg har 1mbit ut så det skal gå grei speed om dere vil se det dere kaller gull og det som faktisk er skills som for dere er gull..

jeg kaller meg ^VU^Vincent eller eCs`Vincent_VU

eller bare VincentYa på qnet

 

idler på 7 kanaler.. sjekk ettermeg på qnet om dere vil ha dem fil

 

 

alle kills som er nevnt har jeg klart med skills. seff ne gull men det skyldes at jeg har aim.

awp kills uten sikte er uansitt litt gull.

det treffer ikke i midten. UANSITT LITT GULL

Lenke til kommentar
så for guds skyld msg meg så skal du få utallige demoer.. el kom på abc.no og spør etter meg

 

jeg støtter det jeg sier med at dere kan kontakt md for å få dem fil hvis dere ønsker.. seff er masse gull .. men hvis du vet så er mye av gull skills..

jeg skal forklare...

 

la oss si du "guller en når du drar siktet mot en person og fyrer av med awp uten scope"

 

man kan ikke beregne hitboxen helt men reaksjonen og presisjonen du setter siktet ditt mot enemy er skillz.. ergo gull er mye skillz.. men så har du de gullingene som er at man som nevnt nyser og skyter 3 hs... tar 2 hs i flash etc

der diskuterer jeg ikke at det er gull

Snakker du til meg?

 

Har ikke noen IRC-klient, og gidder heller ikke skaffe.

Men jeg er ikke ute etter bevis for dine skills, det kan godt være at du er like god som HeatoN, kanskje bedre?

 

Men poenget (mulig jeg overreagerer) er at du skryter noe sinnsykt, har sett andre innlegg hvor det også er skryting (fra deg).

 

Tror bare det er et fåtall som interesserer seg i skryting.

Skal vi sjå... ;)

 

Jeg er så sinnsykt dårlig at ingen clan vil ha meg, msg meg asap så skal du få se de sinnsykt dårlige demoene jeg har. :D

Lenke til kommentar

im not arguing that..

 

 

awp uten scope har rar hitbox.. noen ganger dead on..

ja den kan man gulle en del med men mye skillz også..

men de andre våpene er stort sett skillz om man er god med dem....

de killsa jeg tar gjennom vegger på demoene mine er typisk steder folka står og venter før dem stormer fram.. så det er skillz.. ekshvis.. se sk frag movies.. se de skyter gjennom kasser og vegger.. DET er skillz.. ergo hva ****** gjør ikke det at vi andre ikke har skills?

For eks la meg si man spiller mot SK.. grunnen man taper er pga de har så godt TP og taccs.. indeviduell aim som de karene har kan hvem som helst egentlig ha.. seff har dem god aim.. men mest tp.. det er det dem vinner på.. aimen er nr 2.. dem har eksjepsjonell aim men hvem sm helst kan ha like bra aim eler bedre.. for det finnes mnge bedre spillere enn dem men det kommer helt an på om dem er flink i TP og taccs følging

 

 

det siste innlegget om msg meg for gud skyld var til deg ja

bedre enn heaton er jeg ikke.. men aim har jeg.. tp.. ja det er en annen ting.. jeg er god til å følge de men det kommer an på om det er løpende mix taccs eller innøvde clantaccs

Endret av VincentYa
Lenke til kommentar

er vel ikke mitt gull, men det beste jeg har sett på internett og i virkeligheten i hele mitt lange liv må være på et lite hjemmelan..

en som aldri hadde prøvd cs før skulle spille mot en litt mer erfaren i 1 on 1..

så når n00ben gikk til angrep dro han ut skjermkontakten til den andre som var litt mer 1337.. (han satt bak kassene på b1 aztec og campet når dette skjedde) men akkurat når n00ben løp ut døren etter å ha sabotert 1337'en sin skjerm

fyrte mr.1337 av et skudd, og den gikk sannelig rett gjennom kassa og inni hue på n00ben.

det ble skrik å skrål det.

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar

I går så opplevde jeg trolig noe av de værre lot2 hendelsene som egentlig kan forekomme.. I vinkjellern på aztec ( eller Whiner kjellern :p ) så satt jeg og koste meg.. (Var vel egentlig inni det mørke hjørnet ved Ct utgangen av vinkjellern) Jeg hadde Ak 47 og plutselig så begynte en å skyte gjennom veggen fra et eller annet sted.. jeg skvatt som F og spraya 5-6 kuler (Ikke meninga faktisk) og det endte med at en fikk en kule i panna gjennom veggen.. Ikke viste jeg hvor han var, jeg gulla med andre ord 3k... Det ble mye whine og pes etter den hendelsen.. :ermm:

Lenke til kommentar
I går så opplevde jeg trolig noe av de værre lot2 hendelsene som egentlig kan forekomme.. I vinkjellern på aztec ( eller Whiner kjellern :p ) så satt jeg og koste meg.. (Var vel egentlig inni det mørke hjørnet ved Ct utgangen av vinkjellern) Jeg hadde Ak 47 og plutselig så begynte en å skyte gjennom veggen fra et eller annet sted.. jeg skvatt som F og spraya 5-6 kuler (Ikke meninga faktisk) og det endte med at en fikk en kule i panna gjennom veggen.. Ikke viste jeg hvor han var, jeg gulla med andre ord 3k... Det ble mye whine og pes etter den hendelsen.. :ermm:

Det var ikke så bra da, kommer egentlig an på hvor god du er. Jeg er ikke særlig god, men tør å påstå at det der ikke var så spesielt bra.

 

PS: Nei, dette har ingenting med de tidligere innleggene dine, hvor jeg har blitt litt forbanna. ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en fin en her nå nettopp. 3on3 PCW på aztec faktisk (hoho). Gunround som T og vi stormet b1 med dgl. Sprang rett forbi kasse nr.1 og skøyt 4 skudd nedover midt mot b2. 2 treff, 2 hs. Så skøyt jeg instinktivt ut magasinet mot b1-døra på CTsiden. Og hva skjedde? Joda, der satt den en kar. HS og 1-0 til oss og 3-0 til meg! :cool:

 

edit: leifarn!

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
hvis du har klart det er ikke det mye og skryte av.. kjenner du aken så kan du gjøre det mye.. jeg har utallige demoer av skyting gjennom vegge x2 kills..

hs i lufte, no scope, etc.. dette ikke av gull men skillz..

 

som det heter på norsk.. "your so full of shitt"

 

alså.. hs i lufta, er det deg eller motstanderen, vist det er deg er det 0 skills pga noe vi pleide å kalle "stigeaim", noen kjenner kanskje til begrepet, andre gjør kanskje ikke, veldig lokalt begrep sikkert.. ;) men poenget er at når du er i stigen er random bullet pathen lokalisert, ja rett å slett over hele skjermen, så odsen for å treffe ved hjelp av "skillz" er kun der vist du trykker deg så langt oppi trynet på motstanderen at han dekker hele skjermen.

 

vist det er motstanderen som er i lufta er dette svært vanskelig, og det er endel flaks inne i bilde uansett.

 

og hva no scope angår sier jeg nok en gang bare : RANDOM BULLET PATH.

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...