Gå til innhold

Connect 3D 9500 PRO


Anbefalte innlegg

First thing first! :blush:

I min jakt på stadig høyere score i 3dmark, ble jeg litt engasjert og byttet bios/firmware på mitt skjermkort (Connect 3D 9500 PRO) til den berømte WARP. Nå kunnet jeg klokke og kose meg.

Så en dag sa dama: Kan vi ikke se på en film som du har på den dumme boksen. God i troen koblet jeg til og lovte henne gull og grønne skoger. MEN signalet var jo blitt byttet til NTSC i WARP biosen ikke PAL. Hun lo godt!!! :green:

 

Jeg har sendt mail både til Connect 3D og ATI, jeg løy godt og avsluttet historien med at jeg kanskje hadde virus, og lurte på de kunne sende org.bios på mail. INGEN svar fra noen! :thumbdown:

 

Så hvis noen der ute har eller kjenner noen som har Connect 3D 9500 PRO med 128 MB ram, vennligst hjelp meg litt her. ta backup og send .bin filen til david[at]expose.no eller upload til en side og send url... Det å ta backup er en smal sak, og helt UFARLIG.

 

Vi alle vet hvor flaut det er når noen totalt uvitende LER av deg :dribble::dribble: (du som liksom skal kunne det der)

 

Please...

David, en desperat mann

Endret av expose2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Er faktisk i samme situasjon :blush:

utenom det med dama og alt det andre.... ;)

 

Men saken er at eg treng ein orginal bios til

Sapphire 9600 pro 128 MB DDR med Samsung 2.8 ns minne.

Har prøvd alle Sapphire Biosene på sida som er nevnt, kanskje det blir bedre med

ein bios til eit anna merke, så lenge det er Built By ATI -kort er vel det ikkje så store forskjella på korta...

 

Var jo ikkje akkurat so mykje hjelp til deg expose2k då men...

:p

 

Uansett...

 

Mhv

 

Espen

 

Edit: Fann denne sida russiske sida med flash-verktøy og bioser

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...