Gå til innhold

forumlayout endringer


Anbefalte innlegg

dette er noen småting som jeg ønsker å lufte. ikke store greiene, men noe som jeg likevell føler kunne hjulpet på helhetsintrykket.

 

'til toppen' knappen som nå er nederst til høyre på hvert innlegg skulle vært flyttet til venstre, i den cellen som er under avataren. da slipper man å flytte pekeren til høyre når man har scrollet nedover tråden, noe som tar tid. i tillegg skulle knappen vært noe større, minst dobbelt så stor, gjerne mer. det gammle forumdesignet hadde dette rett...syns jeg

 

måten man navigerer seg gjennom gjennnom topicsidene kunne vært bedre. slik det er nå må man klikke på et bitte lite område (sidetallet) [1] 2 3 ..Siste>>. dette kunne vært løst bedre, sikter da til hvordan dette er gjort hos Google (stort klikkbart område til høyre og venstre for sidetallene)

 

forum menyen. linkene skulle ha vært av lik størrelse (horisontalt) og i tillegg skulle ikonene også vært klikkbare. for eksempel er 'søk' for liten til å være en "viktig" funksjon.

samme gjelder for forum kategorier og hw-nettverket. 'Spill' og 'Amac' er latterlig liten sammenlignet med 'Digitale bilder, foto og video'

 

som sagt, småpirk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Legion @ 06/03/2004 : 15:01)
måten man navigerer seg gjennom gjennnom topicsidene kunne vært bedre. slik det er nå må man klikke på et bitte lite område (sidetallet) [1] 2 3 ..Siste>>. dette kunne vært løst bedre, sikter da til hvordan dette er gjort hos Google (stort klikkbart område til høyre og venstre for sidetallene)

"Neste/forrige" knapper. Helt enig. :)

Endret av Opus
Lenke til kommentar

QUOTE (Legion @ 06/03/2004 : 15:01)

måten man navigerer seg gjennom gjennnom topicsidene kunne vært bedre. slik det er nå må man klikke på et bitte lite område (sidetallet) [1] 2 3 ..Siste>>. dette kunne vært løst bedre, sikter da til hvordan dette er gjort hos Google (stort klikkbart område til høyre og venstre for sidetallene)

Ja, det skullet vært slik:

 

[1] 2 3...14 15 16 Siste>>

Lenke til kommentar

QUOTE (Legion)

til toppen' knappen som nå er nederst til høyre på hvert innlegg skulle vært flyttet til venstre, i den cellen som er under avataren.

Det blir å se på som en pirkefeil, men det feltet blir bruk av oss moderatorer som inneholder ip informasjon ;)

QUOTE (Legion)

måten man navigerer seg gjennom gjennnom topicsidene kunne vært bedre. slik det er nå må man klikke på et bitte lite område (sidetallet) [1] 2 3 ..

 

Dette vil såvidt jeg har forstått det bli løst til neste versjon som blir lansert om et par uker :)

Lenke til kommentar

heller bredere enn større..

men hva med ADD REPLY knappen og de andre.. jeg mener å ha sett på et annet forum at skrifta stod på norsk istedet for på engelsk.. det hadde jo vært fint...

 

*edit*

og jo.. mer enn 40 inlegg pr side..

kunne også vært bittelitt mere enn 60 topics på side også.. :thumbup:

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...