Gå til innhold

Hvilken linux?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå har jeg de 3 cd'ene og har brent de ut, men når jeg skal boote fra cd1 så står det wrong boot disk, osv. hvorfor? har jeg brent ut feil? Altså, det jeg gjorde var og extracte cd'ene slik som de kommer i mapper for seg kjøl, så brukte jeg nero og brente de på cd der ifra.. jeg har i tillegg gjort om bootingen i bios slik at det er cd-rom som er 1-boot

Lenke til kommentar
Ihvertfall i EasyCD, Nero, K3b er det bare å åpne selve ISO-fila i brenneprogrammet... du trenger ikke pakke ut ISO-fila først.

fila jeg lastet ned var ikke en iso fil , det var en win-rar fil som jeg ectractet ut

 

Men rar fila het Mandrake92-cd1-inst.i586.iso'

 

men hvordan brenner jeg denne ut som iso fil da?

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Ihvertfall i EasyCD, Nero, K3b er det bare å åpne selve ISO-fila i brenneprogrammet... du trenger ikke pakke ut ISO-fila først.

fila jeg lastet ned var ikke en iso fil , det var en win-rar fil som jeg ectractet ut

 

Men rar fila het Mandrake92-cd1-inst.i586.iso'

 

men hvordan brenner jeg denne ut som iso fil da?

Dobbelklikker på filen, så åpner den seg i Nero, så brenner du den.. eller hvis den ikke åpner seg i Nero, så kan du gå inn i nero og åpne den derifra..

Lenke til kommentar

jeg fikk det til , men ett probl.

 

når jeg booter og skal trykke enter og og boote fra cd, så går den fint igjenom, men så kommer det noe som heter Caldera DR-DOS 7.03

 

Og under står det

(DR-DOS) A:\> men hva skal jeg skrive her?

 

 

 

 

PS, jeg har ikke formatert winXP ennå men regner med att jeg kan formatere den under installasjon..

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...