Gå til innhold

Unreal Tournament 2004 - I butikkene snart!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Så da har det skjedd, öyeblikket mange UT-fans har ventet på. Oppfölgeren til UT2003 er ferdig og forventes å komme i butikker verden over 15. Mars. Utdrag fra den offisielle websida:

 

"LOS ANGELES – March 4, 2004 – Atari and Epic Games are pleased to announce that development is complete on Unreal® Tournament 2004, the highly anticipated follow-up to last year’s smash Unreal Tournament 2003 and the third installment in the mega-selling Unreal Tournament franchise. The game is expected to be available at retail stores worldwide on March 15."

 

Jeg vet iallfall at det blir utrolig morsomt å få fullversjonen i hendene! Flere her som venter spent på spillet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja UT2004 ser meget bra ut. Har testet demoen online, og den nye netkoden er imponerende. Lav ping mot halve europa. (Noe jeg ikke er vant til med Ngt)

Fungerer kjempebra med min konfigurasjon i signatur. Skal bli spennende å se om den funker like bra på min nyervervede bærbare HP NC8000.

 

Onslaught er min favoritt blant de nye modsene. Ellers er jo CTF og Deathmatch bankers som vanlig.

 

Noen som har sett spillet billig i noen webshops ?

www.play.com har det til £17.99 med frakt. Ikke værst :)

Lenke til kommentar

Enig med deg som mente at ikke UT2003 var noe, men demoen til UT2004 ser bedre ut på en måte. Virker som om det går litt fortere i svingene, mer som den orginale Unreal Tournament.

 

Hva er i Special Edition da? Kjøpte nettopp UT2004 fra Play.com DVD edition. Den andre versjonen dem hadde var cd versjonen på 6 cd-er.

 

Tar nå enda 2-3 uker før den ligger i postkassen da :)

Lenke til kommentar
Hva er i Special Edition da? Kjøpte nettopp UT2004 fra Play.com DVD edition. Den andre versjonen dem hadde var cd versjonen på 6 cd-er.

 

Du har har bestillt SE-versjonen ;) Asso, den med dvd er SE :)

 

Anyway, gleder meg stort til dette spillet! Har spillt demoen online i flere uker nå, og går ikke lei. Synes forøvrig Assaut og Onslaught er phetest :love:

 

Skal kjøpes, jah! :p

Lenke til kommentar
Du har har bestillt SE-versjonen ;) Asso, den med dvd er SE :)

 

Anyway, gleder meg stort til dette spillet! Har spillt demoen online i flere uker nå, og går ikke lei. Synes forøvrig Assaut og Onslaught er phetest :love:

 

Skal kjøpes, jah! :p

Eller ikke... siden den vanlige versjonen kommer både som dvd og 6 cd'er i europa, ifølge Atari

Lenke til kommentar
Du har har bestillt SE-versjonen ;) Asso, den med dvd er SE :)

 

Anyway, gleder meg stort til dette spillet! Har spillt demoen online i flere uker nå, og går ikke lei. Synes forøvrig Assaut og Onslaught er phetest  :love:

 

Skal kjøpes, jah!  :p

Eller ikke... siden den vanlige versjonen kommer både som dvd og 6 cd'er i europa, ifølge Atari

Oh... Det visste jeg ikke :) Trodde det kun var to versjoner jeg. Den vanlige med 6cd-plater, og SE med èn dvd og metallboks.

Lenke til kommentar
Play.com selger nok bare vanlige versioner uten headsett, dessverre. Eneste norske nettsted jeg har sett som selger SE er gamesmix.com.

cdon.com selger også SE versjonen... :roll:

cdon.com selger en SVENSK utgave! De er IKKE en NORSK nettbutikk, men en skandinavisk, med "base" i SVERIGE. :roll::roll:

Lenke til kommentar
Play.com selger nok bare vanlige versioner uten headsett, dessverre. Eneste norske nettsted jeg har sett som selger SE er gamesmix.com.

cdon.com selger også SE versjonen... :roll:

cdon.com selger en SVENSK utgave! De er IKKE en NORSK nettbutikk, men en skandinavisk, med "base" i SVERIGE. :roll::roll:

Hvem bryr seg om det er den svenske utgaven, det er ikke nødvnendigvis svensk tekst på omslaget, og det er billigere frakt enn gamesmix, bare 29 kr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...