Gå til innhold

Nødvendig å ha 5 (6) sticky tråder


Anbefalte innlegg

Er det bare meg som mener det er irriterende å scrolle halve siden forbi alle de sticky-trådene, eller mener folk at de er helt nødvendig?

 

Som pixelstreet, gfx, forumstruktur og ikke minst webcafeen?

 

Hvis de er såpass interessante så kommer de jo til å være høyt oppe uansett. Spesielt webcafé-tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mange av disse er gjort sticky etter ønske fra det mest aktive brukerne i forumet. resten har vi gjort sticky av egen interesse. jeg tviler derfor på at mange deler ditt syn på saken dessverre. Jeg kan vel alltids fjerne sticky på et par av postene som ikke er så aktive lenger, men det vil nok gå ut over et eller annet :/

 

som f.eks.

 

pixelstreet tråden & webkafe tråden er community prosjekter startet av brukerne selv. de ønsket disse trådene og vi lot de såklart få dem.

 

oppslagsverk over artikler er en veldig god tråd som kan spare forumet for mange unødvendige spørsmål. en svært nødvendig tråd.

 

endring av forumstruktur er en tråd som dreier seg om en sak som mange i forumet bryr seg om. dette er brukernes egen mulighet til å ha sitt å si i hvordan forumet som dreier seg om design vil utvikle seg i fremtiden. forøvrig ser denne ganske død ut nå så det kan godt hende det kan gå ann å fjerne denne fra sticky.

 

da det gjelder de resterende trådene (2 stk angående design til sider i nettverket) så er det av vår egen interesse at disse er der, og vil nok derfor ikke fjernes med det første. disse vil på lik linje med forumstruktur tråden forsvinne i det vi er "ferdige" med dem.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...