Lurre Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Jeg ser at denne kjøleren bare passer til nyere Radeon skjermkort og ikke til mitt. men det ser ut som om den bruker 4 feste hull rundt GPU. Noe mitt skjermkort har. lurer på dette på grunn av at det kan være greit og bare bytte over kjøleren når jeg skall oppgradere. Tusen takk for alle svar. (PS: vet ikke om denne er feilpostet så hvis den ervær så snill og flytt ) Bilder av mitt skjermkort Her
Lurre Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Skrevet 4. mars 2004 (endret) [spillerbasketball] Bump bump bump bump bump og sender ballen videre for en slamdunk og svar [/spillerbasketball] Endret 4. mars 2004 av Lurre
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 arctic vga silencer bruker bare 2 festehull. hva med zalman heatpipe ? den skal vel passe hvis jeg ikke husker helt feil ?
Lurre Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Skrevet 4. mars 2004 (endret) Bruker den bare 2 feste hull men da skall det vel gå da hvis du ser på bildene hvordan den orginale vifta er festet?? EDIT: det som er dumt med heatpipe er vel at den ikke passe til senere oppgradering eller? blir kanskje litt varmt på et radeon 9800pro? Endret 4. mars 2004 av Lurre
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 for all del, det kan alltids hende at vga silencer passer, men hadde dette vært opp til meg så hadde jeg ikke tatt sjansen. det er vel også en størrelseforskjell på nvidia kjernen og ati kjernen ? det spiller vel også inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå