Gå til innhold

Jeg vil se bilder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er da for guds skyld ikke noe å skryte av for å være norges største hardware/casemodding forum?

 

Slipper å hyle dere i hjel yngvejos og co. pga noen kommer men kritiske kommentarer.

Her ER ikke så mye å skryte av. Face the Happy fact.

Jeg sitter rolig, og hyler ikke, synes bare du drar idiotiske sammenligninger.

Lenke til kommentar

Min vannkjøling

DSCN0718-s.JPG

 

DSCN0719-s.JPG

 

DSCN0720-s.JPG

 

DSCN0721-s.JPG

 

DSCN0722-s.JPG

 

DSCN0723-s.JPG

 

DSCN0724-s.JPG

 

Som dere ser så har jeg ikke koblet til den lille radiatoren enda... Hadde to slike L koblinger for lite :wallbash: Men det skal fikses på imorra. Det som kjøles er i kronologisk rekkefølge: Vannpumpe, 2 stk hd'er, airplex EVO 360, cpu, NB og skjermkort...

Lenke til kommentar
Var ikke mangen dataer og skryte over her nei, de fleste så ut som gamle septi tanker fra 1940 :no:

Nei og du har vist oss?

 

Hehe, vel dette er heller ikke www.penemaskiner.no heller...

 

Vi setter kjøling framfor å ha stil på alt... :D

kan ikke se at du har noe bra kjøling heller :dontgetit::dontgetit:

Lenke til kommentar

Radhoo: leste en annen plass at det var litt varmt hos deg. Jeg ville satt inn 2 vifter bak i kabinettet ditt som drar ut varmluft. Du trenger kanskje ikke noen veldig kraftige, men i og med at viftene på radiatorene dine drar inn en del luft, er det greit å få det ut igjen.

Lenke til kommentar

IMG_1977.jpg

 

Her ser dere min vannkjøling. Jeg har ikke giddet å tørke støv av maskina på en stund. Radiator etc står i en kasse utenfor kabinettet. Hadde en gang planer om å få satt det inn i kabinettet, men jeg gadd ikke. Vurderte også å vannkjøle north bridge'n, men gadd ikke det heller siden jeg ikke overklokker denne maskina.

Lenke til kommentar

He he, diskene er "dummies" bare for å illustrere hvor mye plass jeg fremdeles har i mitt "lille" Raidmax kabinett (2.1GB Seagate + 2.1GB Maxtor + 8XXMB SCSI disk som er gåen :p). Planen er å få tak i en Lian Li HDD Bay og power/reset brønn lik den som er i dette kabinettet å ha der de to CDrommene er nå. Da har jeg endelig plass til HDD drømmen (8xHDD i Raid0) :love:

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar
Hva med albuene da? :p

 

Er det BIX Chrome ed. jeg ser?

Tør ikke kvitte meg med noe særlig av de småtinga (er litt "Øystein Sunde" på det området -> "...du får nok sikkert bruk for det en vakker dag" ;)). Ja det er nok en BI Extreme Chrome ja :)

 

Blir trolig en radiator til eller to, men valget blir noget begrenset da jeg har en i chrome (og prisen gjør at det blir utsatt og utsatt) :p

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...