Gå til innhold

Kræsj under 3dmark


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan være at driveren til ati kortet ditt ikke er oppdimalisert for bruk ved DX9.0B. Eller 3dmarks programmet, er DX9.0B en beta du har fått tak i.

Jeg har kjørt inn catalyst 4.2 og 2.2 (som jeg tror fulgte med kortet) og Omega 4.2 med directx 9b. Har jeg ikke dekket alle mulighetene da?

 

Ellers er vel DirectX9b ingen beta, er det? Det er nå den windows spyr ut på sin windows update. Hørte forresten at det kanskje skulle komme en versjon 9c også et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Men, siste Catalyst,DirectX9b,og innstaller siste version/patch av 3Dmark (til tross for at du for beskjed om at du allerede har den).

 

I tilegg kan du jo evt skru av VPU recoer hvis du ikke har prøvd det, men har forøvrig ikke hatt noe problemer med dette selv.

 

Og en ting, (orket ikke og lese meg gjnnom) hvilken produsent er kortet ditt fra, hvis det er ASUS må du for guds skyld ikke ha "smart" doctor innstalert...!

Kortet mitt er originalt ATI-kort. Jeg skal prøve å hente den 3dmark03-pachen og se hva som skjer. Ellers er det siste av catalyst og directx på plass og VPU er avslått.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...