jms88 Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg får snart en ny pc... det er en hjemmepc i forbindelse med firmaet til faren min så pcen er beregnet på såkallt "grafisk tegning". Pcen har et skjermkort i Nvidias Quadro 4 xgl serie. Åssen virker disse kortene i spill? Er dette et "heftig" kort eller bør jeg satse på å flytte over FX 5600 Ultra kortet mitt fra den forrige pcen?? Siden quadro serien koster opp mot 8000 kroner bør vel dette være et kort som er brukbart til spill!? Glad for svar! Siter Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Test den? hehe om den funker bra så bruk den, ellers flytt over Siter Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 Dette kortet er først og fremst rettet mot grafisk moddelering. Det har vel samme bruksområdet som ATI firegl. Jeg vet ikke noe om ytelsen til dette kortet. Siter Lenke til kommentar
Mallet Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Quadro fungerer på noen, men ikke mange spill. Hvis du ikke skal drive med 3D-modellering og animasjons-software som 3ds max og Maya, burde du holde deg unna slike kort. Sats heller på GeForceFX eller ATI's Radeon. mvh Mallet Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.