MrVilla Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Har reinstallert WinXP. lagt inn alle oppdateringer og stresset verre med å få alt tipp topp! Hiver inn Ghost og forbereder på å lage et image av disken. Størrelsen er på ca 3,3GB. Det står om jeg vil lagre på fil eller cd/dvd så jeg regner med at dvd'en går fint. Setter inn en splitter ny DVD +RW og trykker continue. Maskinen restarter og blir stående etter "Verifying DMI Pool Data" meldingen. Det nytter heller ikke å restarte maskinen eller på noen måte å avbryte dette. Maskinen vil ikke starte opp Noen som har noen gode forslag? Er utrolig irriterende etter alt arbeidet. Hva i huleste skal man med slike programmer dersom dem roter til hele maskinen!? Dersom jeg skulle få den opp igjen, noen som har et skikkelig ghost-program som fungerer å anbefale? Endret 1. mars 2004 av MrVilla Siter Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Kan desverre ikke svare deg på spm, men hvordan fungerer det du gjør egentlig? Er det bare å lage et image med f.eks norton ghost etter innstallering? Hva gjør man når man skal reinnstallere? Booter man fra denne dvd'en? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.