Gå til innhold

Beste MP3 spiller


Anbefalte innlegg

Søker du på artist og velger et album fra listen over album under den artisten spilles det selvfølgelig i riktig rekkefølge. Søker du på album likeså. Søker du derimot på enkeltsanger i biblioteket er samtlige sanger listet alfabetisk.

Mulig det, men det skjedde ikke når jeg overførte musikk til iPod... Jeg fikk 7-8 kataloger med R.E.M på iPod etter å ha overført 2CD Best of plata...

OK, greit da fatter jeg jo litt av problemet. For å få maks utbytte av iPod bør du nok la iTunes ta seg av selve sorteringen av musikkfilene og benytte deg av samme program hvis du trenger filene til annet bruk. Strengt virker det jo som om du ikke har brukt hverken iPod'en eller iTunes slik det er laget for å bli brukt.

Mulig jeg ikke har brukt iTunes eller iPod riktig, men der er også saken kjerne, jeg så ikke logikken...

Dine problemer med iTunes og iPod bunner jo dermed nesten ut i et brukerfilosofisk spørsmål...

Jepp, jeg tror mange over gjennomsnitt brukere vil oppleve samme frustasjonene som jeg med iTunes/iPod, det sagt så er det helt en god løsning for mange.

 

Jeg ville bare ha valget om å gjøre ting slik det er naturlig for meg å gjøre det (slik iRiver gjør det). Og på iRiver trenger jeg ikke å installere *noe* software for å legge inn ny musikk. Det! Det er deilig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan jo komme med egne erfaringer av ipod, har en 20 gb her.. det som anatomicpants sier angående feil rekkefølge på album skjønner jeg ikke helt, er ikke sånn for meg.. men du har jo tydeligvis ikke rip'a dette selv. merkelige navn osv ødlegger systemet til ipod. itunes liker jeg ikke selv, og bruker ephpod eller hva det no heter.. fungerer helt fint for meg.. er kjempe glad i ipoden min ;)

Lenke til kommentar
kan jo komme med egne erfaringer av ipod, har en 20 gb her.. det som anatomicpants sier angående feil rekkefølge på album skjønner jeg ikke helt, er ikke sånn for meg.. men du har jo tydeligvis ikke rip'a dette selv. merkelige navn osv ødlegger systemet til ipod. itunes liker jeg ikke selv, og bruker ephpod eller hva det no heter.. fungerer helt fint for meg.. er kjempe glad i ipoden min ;)

Hadde nok ikke rippa den selv nei... :blush:

 

Fikk tips om ephod, men det krasha hver gang jeg prøvde å kopiere... :thumbdown:

Lenke til kommentar
kan jo komme med egne erfaringer av ipod, har en 20 gb her.. det som anatomicpants sier angående feil rekkefølge på album skjønner jeg ikke helt, er ikke sånn for meg.. men du har jo tydeligvis ikke rip'a dette selv. merkelige navn osv ødlegger systemet til ipod. itunes liker jeg ikke selv, og bruker ephpod eller hva det no heter.. fungerer helt fint for meg.. er kjempe glad i ipoden min ;)

Hadde nok ikke rippa den selv nei... :blush:

 

Fikk tips om ephod, men det krasha hver gang jeg prøvde å kopiere... :thumbdown:

hmm, sleit også først med ephmod, men fant nyeste versjon og da gikk alt som smurt.

 

men altså.. smaken er som baken.. delt i 2.. noen liker ipod.. andre ikke.. jeg digger den og bruker den vær dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...