Gå til innhold

"Beste" linux versjon

Anbefalte innlegg

Annonse

[1] Random productId 11403756 from forum_276

For tiden kjører jeg Linux 2.6.3. Utfordringen ligger i å finne den distroen, eller innpakningen om du vil, som passer best for deg. Dog er det svært få distroer som kommer med Linux 2.6.3, pga at den er såpass ny. Selv tror jeg at Fedora ville være et godt valg. Mandrake har jeg ikke prøvd de siste årene, men jeg tror du vil trives bedre med yum enn med yast. (Pakkesystemene til Fedora og SuSE).

Lenke til kommentar
Tror jeg vil prøve SuSE, men de har jo ikke noen isofiler man kan brenne på CD!!!

http://www.linuxiso.org :omg:

Nei SuSE gir ikke ut ISO-filer men har en veldig kjekk FTP-installering som tar mye kortere tid enn å laste ned alle pakkene til ISO-filer.

Se SuSE 9.0 guiden øverst på forumet! Er du blind?

Grunnen til at Mandrake går seint er ikke Mandrake i seg selv, men hvilket desktop environment du bruker. KDE vil gå seint på den maskinen du har. Kanskje du skal se på Fluxbox?

Endret av objorkum
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...