Gå til innhold

Når kommer N6230 til Norge?


Anbefalte innlegg

Nåen såm vett kor ti Nokia 6230 komme ut???

An ser heilt råe ut!! :thumbs:

An he jo alt Bluetooth gsm 1900 vga kamera.

K syns dokke om an??

Nei, d e dn kulaste mobilen syns eg!!! :cool:

 

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nåen såm vett kor ti Nokia 6230 komme ut???

An ser heilt råe ut!! :thumbs:

An he jo alt Bluetooth gsm 1900 vga kamera.

K syns dokke om an??

Nei, d e dn kulaste mobilen syns eg!!! :cool:

Den kommer ut i løpet av mars måned. Og som du sier, den har alt, og det stemmer 100 %. Bortsett fra Symbian OS, da.

Jeg har prøvd den, og den var helt fantastisk bra. Så vi som venter på den, venter på noe som vi ikke kommer til å bli misfornøyd med. :D

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd den, og den var helt fantastisk bra.

Hvordan er skjermen på den, f.eks. i forhold til 6600?

Det som er likt med skjermene til 6600 og 6230 er at de har samme skjermtype, altså Active TFT. De har også likt antall farger, 65536. Det som er forskjellen med skjermene er at 6600 har 176 x 208 oppløsning, piksler, mens 6230 har 128 x 128 oppløsning, piksler.

 

Skjermen til 6230 er veldig bra, og bildene man tar blir veldig bra og skarp.

Lenke til kommentar

3 av 4 mobila må bli sendt t verksted øve heile verden alle mobiler :(

Men alligavel så må me jo ha mobilen.

Men dei flesta av dei behandle bare mobilen sin dårlig.

eg kjøpte en Nokia 3410 fø en evighet siå så etter et par år med at eg mista an i golve å fikk vann på så begynte an å klikka ringte av sg sjøl og sletta ting å sån.

Nå virke batteriet i 5min lixsom men eg bruke jo isje dn nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva som er cluet med 6230... Den er jo liksom en 6600 (evt. SX1) i ny, mindre innpakning, noe som har gått ALVORLIG utover sjermstørrelsen!

 

Jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha en 6230 etter å ha hatt 7250 i et år! Skjermen er farlig liten!

 

Karate Kid: Kommer du fra Vennesla eller? :laugh:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva som er cluet med 6230... Den er jo liksom en 6600 (evt. SX1) i ny, mindre innpakning, noe som har gått ALVORLIG utover sjermstørrelsen!

 

Jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha en 6230 etter å ha hatt 7250 i et år! Skjermen er farlig liten!

 

Karate Kid: Kommer du fra Vennesla eller? :laugh:

Nei, aldri hørt om den plassen. :angry:

Men vis vi ser på deg så ser det litt ut som du er!! :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha en 6230 etter å ha hatt 7250 i et år! Skjermen er farlig liten!

Ville bare si at 7250 og 6230 har akkurat samme oppløsning på skjermene sine. Nemmlig 128x128 piksler. 6230 har TFT-skjerm da, så den burde være bedre i forhold til 7250's STn-skjerm

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...