Gå til innhold

Filmleie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det Merlin mener er at du kan ikke velge HVILKE av filmene du vil se denne gangen, for eksempel. Av alle de filmene du setter opp vil du nesten alltid få de "minst populære", og ikke populære storfilmer. Jeg har en liste på ca. 30 filmer satt opp akkurat nå, 15 populære og 15 ikke-populære, og av de syv forsendelsene jeg har fått hittil har det kun vært ikke-populære jeg har fått.

 

p.s.: Har nå fjernet alle de upoplære midlertidig fra lista så jeg kan få meg et par storfilmer også. hehe

Lenke til kommentar
Det Merlin mener er at du kan ikke velge HVILKE av filmene du vil se denne gangen, for eksempel. Av alle de filmene du setter opp vil du nesten alltid få de "minst populære", og ikke populære storfilmer. Jeg har en liste på ca. 30 filmer satt opp akkurat nå, 15 populære og 15 ikke-populære, og av de syv forsendelsene jeg har fått hittil har det kun vært ikke-populære jeg har fått.

 

p.s.: Har nå fjernet alle de upoplære midlertidig fra lista så jeg kan få meg et par storfilmer også. hehe

Det blir helt feil å si at du ikke kan velge filmer du vil se. Det sier seg sjøl da. Og mest populære og minst populære? Nei nei nei!

Lenke til kommentar

En er garantert å få leveranse, men en kan ikke velge AKKURAT hvilken film en vil få.

 

Jeg ville ikke turt å invitere gutta på pizza og øl for å se en "guttefilm", og risikere at jeg får tilsendt en eller to "kjærlighetsklisj"-filmer jeg hadde på lista for å se sammen med kjærsten.

 

De reklamerer jo også med "Se så mange filmer du vil i måneden", men etter hva jeg kan se er dette en sannhet med modifikasjoner. Hvis en er heldig, kan en få 2 filmer hver 3. dag, altså omtrent 4-5 filmer i uka. Og da skal en være ganske aktiv med å se og sende filmene tilbake.

Ikke spesielt mye hvis en regner med å se 2-3 filmer i helga og kanskje en film ennenhver dag i ukedagene.

 

Og hva med de som bor nordpå? Der er det kanskje 4-5 dager for en turn-around.

Lenke til kommentar

Jo, det går jo an så du får noen dagers varsel. Men kanskje du ville ha opplegget på fredag eller lørdag en gitt dato der alle gutta var tilgjengelige.

Du kan jo ikke si til gjengen; Kanskje jeg får noen bra filmer på fredag, så kanskje vi bestiller øl og pizza.....

 

Er enig i at det økonomisk er lønnsomt dersom man er aktiv med å se filmene med det samme de kommer, men planmessige er dette en dårlig løsning.

 

For å siterere en annen reklame: "Det du trenger, når du trenger det!". Dette stemmer ikke hos F24.

 

Mulig jeg er kravstor?

Endret av FamP
Lenke til kommentar

Er det lov å ta kopi av filmene man leier hos Film24 på f.eks en DVD-RW, for å se på passende tidspunkt slik at man kan sende filmene tilbake med en gang? Også skrive over den kopien med en ny film neste gang man får leveranse? Da lager man seg jo ikke en kopi man beholder liksom.

 

Eller er det til og med lov til å ta permanente kopier på DVD-R til privat bruk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...