Freak' Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 elsker å sette meg ned å planlegge hvordan jeg skal bygge opp forskjellige characters i RPG'er. blir ofte til at jeg bruker mange timer på research o.l. før jeg overhodet har kjøpt spillet. men jeg blir som regel skuffa eller fort lei når jeg først setter meg ned for å spille det.. Derfor: Noen anbefaliger om spill man ikke blir lei så fort? Noen nye som kommer? evt når.. Har spillt AO, DAOC(som forsåvidt var ille kult), D2 og Earth and beyond Siter Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Kan anbefale SWG. Spillt det sida i sommer og digger det fortsatt. Du har vel lest MMORPG-artikkelen til GamerNO? http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5488 Siter Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Anbefaler at du venter på Everquest 2... De MMORPG-ene ute nå er ikke avanserte i det hele tatt når det kommer til karakterbyggning... Siter Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Anbefaler at du venter på Everquest 2... De MMORPG-ene ute nå er ikke avanserte i det hele tatt når det kommer til karakterbyggning... er ikke swg det? Siter Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Star Wars:Galaxies helt klart. Se omtale hos Gamer.no, det er STRÅLENDE ! Siter Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 du kan prøve fairyland det er gratis det er ein tråd om det her Siter Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Planetside er bra www.planetside.com Der finner du gratis trials Siter Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Final Fantasy Xi er dødsbra, kjøp det! Siter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Venter bare på WoW jeg.. Siter Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Spiller ikke du Planetside, Kaiern? Siter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Joa av og til... er ikke så værst det Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.