formannen Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Hei Jeg lånte bort min bærbare PC noen dager og fikk den tilbake med vannvittig mye mørkere farger. Min kompis hadde koblet den opp mot en annen skjerm for dual-view, og brukte Adobe Gamma for å gjøre den andre skjermen lysere. Hos han funket dette bra, men ved oppstart uten den andre skjermen så ble min LCD-skjerm vannvittig mørk. Jeg gikk inn i Adobe Gamma for å ordne dette igjen, men innstillingene står på det lyseste. Finnes det en mulighet for å resete alle innstillinger og starte på nytt med det som kom orginalt fra Dell? Takker for alle svar...
brillan Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 ingen som har clue eller? Offtopic: Må si du og formann har VELDIG like nick. Vet ikke hvem som har tatt hvem sitt. Topic: Prøv og gå på instillingene til driverne. Bruker og være en farge fungsjon der. Sikker på at du ikke har skrudd på kontrasten?
PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 1. Har du innstillingsmuligheter direkte på skjermen? 2. Gå inn i kontrollpanelet for driveren og sjekk der. 3. Slett fargeprofilen som er i bruk om ikke dette hjelper. 4. PowerStrip kan være et alternativ. Lykke til.
formannen Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Skrevet 29. februar 2004 Offtopic: Må si du og formann har VELDIG like nick. Vet ikke hvem som har tatt hvem sitt. Jeg registrerte meg i forumet 14/10/2001 og formann registrerte seg i forumet 12/09/2002. Så jeg mener jeg har rett på tittelen. Riktig nok har han flere poster...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå