Gå til innhold

MIST-psu,eller Levicom VisiblePower 500W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MIST yter kanskje 550W hvis du regner slik:

Sjekker maks ytelse på hver enkelt rail hver for seg, og så legger sammen dette. Levicom har en stor fordel når det gjelder at du kan stille viften selv. Jeg har den og kan skrive under på at den bråker veldig mye på maks hastighet, men ved lav hastighet blir den ikke noe varm, så det er ikke noe poeng å ha på maks. MIST var temperaturstyrt, noe jeg syns er dumt hvis den bråker mer enn det den egentlig trenger å gjøre. På en annen side kan det være farlig om du setter Levicom sin viftehastighet på minimum, også glemmer du det slik at den blir kjempevarm. :roll:

 

Levicom ser absolutt veldig bra ut, og det er fett med de UV-reaktive kontaktene. Det er bare leit at det ikke følger med noen adapter til SATA molex.

Lenke til kommentar
MIST yter kanskje 550W hvis du regner slik:

Sjekker maks ytelse på hver enkelt rail hver for seg, og så legger sammen dette. Levicom har en stor fordel når det gjelder at du kan stille viften selv. Jeg har den og kan skrive under på at den bråker veldig mye på maks hastighet, men ved lav hastighet blir den ikke noe varm, så det er ikke noe poeng å ha på maks. MIST var temperaturstyrt, noe jeg syns er dumt hvis den bråker mer enn det den egentlig trenger å gjøre. På en annen side kan det være farlig om du setter Levicom sin viftehastighet på minimum, også glemmer du det slik at den blir kjempevarm. :roll:

 

Levicom ser absolutt veldig bra ut, og det er fett med de UV-reaktive kontaktene. Det er bare leit at det ikke følger med noen adapter til SATA molex.

Min Mist har en knott bakpå, slik at jeg kan stille inn farten på viften. Men det er en 350 watter da... vet ikke om det er annerledes på 500 watteren.

Lenke til kommentar
MIST yter kanskje 550W hvis du regner slik:

Sjekker maks ytelse på hver enkelt rail hver for seg, og så legger sammen dette. Levicom har en stor fordel når det gjelder at du kan stille viften selv. Jeg har den og kan skrive under på at den bråker veldig mye på maks hastighet, men ved lav hastighet blir den ikke noe varm, så det er ikke noe poeng å ha på maks. MIST var temperaturstyrt, noe jeg syns er dumt hvis den bråker mer enn det den egentlig trenger å gjøre. På en annen side kan det være farlig om du setter Levicom sin viftehastighet på minimum, også glemmer du det slik at den blir kjempevarm.  :roll:

 

Levicom ser absolutt veldig bra ut, og det er fett med de UV-reaktive kontaktene. Det er bare leit at det ikke følger med noen adapter til SATA molex.

Har selv dette Levicom poweret, og er meget fornøyd.

Uansett hvordan du stiller viftene, så blir det overstyrt av poweret hvis det blir for varmt.

Det følger med kontakter til S-ATA også.

 

Har DVD,DVD brenner, 3stk HDD, 6 stk vifter, viftestyring,LCD disp og DigiDoc5.

Volten er: 12=12,16 5=4,98 3,3=3,28

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...