Bluebeans Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Noen som gleder seg til Rome : Total War her? Det ser jo helt sjukt ut Noen som veit hvor mye det kommer til og kreve av den stakkars maskinen min ? Screens #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 Smoooth sier jeg bare
NoLimit_^ Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Jepp, jeg gleder meg i hvert fall Har alltids vært interessert i det gamle romerske imperiet, så dette er helt fabelaktig
Treblad Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 (endret) Joda, på skjermbildene du viste der, så det veldig lekkert ut, men på andre bilder jeg har sett er soldatene som er langt vekk i bildet bare noen fargeklatter. Ser overhode ikke bra ut... Endret 28. februar 2004 av Treblad
Gunfreak Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Joda, på skjermbildene du viste der, så det veldig lekkert ut, men på andre bilder jeg har sett er soldatene som er langt vekk i bildet bare noen fargeklatter. Ser overhode ikke bra ut... det er jo fordi de må kunne soome ut får å få oversikt over slagmarken. jeg gleder meg ivertfall drit mye
ttt Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 det ser svært lovende ut. når det gjelder systemkrav, så frykter eg at dei kjem til å vere relativt høye. fordi det er så mange detajler + tusenvis at personar på skjermen..
Gunfreak Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 dette er lenge siden jeg har hørt men, når dette var nytt så hørte jeg rykter om at minnimum kravet skulle være 266 Mhz... det er sikkert en del mere en det men jeg har hørt at man skal kunne ha slag på 40 000 man uten at det lagget selv om man ikke har über pc..
Bluebeans Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Skrevet 29. februar 2004 dette er lenge siden jeg har hørt men, når dette var nytt så hørte jeg rykter om at minnimum kravet skulle være 266 Mhz... det er sikkert en del mere en det men jeg har hørt at man skal kunne ha slag på 40 000 man uten at det lagget selv om man ikke har über pc.. Syntes det hørtes lite ut jeg
tjalla Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Minimumskrav = hva som kreves for at det overhodet skal fungere
Bluebeans Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Skrevet 29. februar 2004 Minimumskrav = hva som kreves for at det overhodet skal fungere Joa, men allikavel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå